عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا 2015 | Xerjoff Casamorati La Tosca

شناسه محصول: نامعلوم

عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca

عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا عطری است شیرین و پودری  .

این عطر در سال 2015 به بازار عطر عرضه شد. عطر کازاموراتی زرجف-لا توسکا-Xerjoff Casamorati La Tosca عطری است زنانه و شیک.

طبع شیرین، چهار فصل
گروه بویایی مديترانه اي گلي
عطار Barbara Zoebelein
جنسیت زنانه
انتخاب حجم 18 میل ، 30 میل ، 50 میل
فصل تمام فصول
ماندگاری بسیار طولانی مدت
پراکندگی خوب
برند:زرجف
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 1,040,000 تومان

توضیحات

عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca

زرجوف، برندی که سنت قدیمی ایتالیایی در تصور و تحقق عطرها را از طریق مجموعه ای از اسانس های خود که نت های شدید و تصفیه شده ما را در بر می گیرد، زنده نگه می دارد و زمان را با ظرافت روزگاران گذشته به خوبی به نمایش می‌گذارد.

عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا منصوبی است و نام آن از اثر معروف آهنگساز برجسته، «جاکومو پوچینی»، که دولتمندی و جذابیت دوره‌ی «هنرنو» را به نمایش ‌کشید، الهام گرفته شده است.

تلفیق لیموزرد و اوکالیپتوس در نت اولیه، خبر از گلبرگ‌های بنفشه پودری، رز و مُشک در نت میانی می‌دهد.

عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca

نت های عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca

اسانس اولیه نارنگی ماندارین، لیمو ترش ایتالیایی
اسانس میانی رز بلغاری ، برگ بنفشه ، اوکالیپتوس
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی

 

عطر زنانه کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca توسط کمپانی لوکس و فاخر ایتالیایی زرجف با همکاری عطار معروف و نامی کریس موریس (Chris Maurice) در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد.

عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca با تجلیل از میراث عظیم اپرای ایتالیایی، از یکی از آثار برجسته و فاخر جاکومو پوچینی (Giacomo Puccini)، آهنگساز مشهور ایتالیایی الهام گرفته شده است.

این عطر زیبا و فوق‌العاده منعکس کننده پیشرفت موسیقی اپرا و ادای احترامی به یک اپرای واقعا دراماتیک، که در آن قهرمانی با عشق و شور ترکیب شده است.

عطری که با ترکیب ظریف و خاص خود از عناصر لا توسکا، با کاریزمای بی دردسر، ویژگی‌های اساسی عطرهای کازاموراتی را مجددا تایید می‌کند.
عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca رایحه‌ای است که به‌وسیله روایح مرکبات، تن‌های معطر چوبی و شیرین برجسته شده است تا حسی طبیعی و تازه را برای شما به ارمغان بیاورد.

با کمی دقت متوجه روایحی پودری، بالزامیک و نکات تازه خواهید شد که جوهره‌ای از احساسات گرم، سبک و نشاط آور را به شما منتقل می‌کند.

بر اساس آکوردهای اصلی و غالب مرکباتی، اوزونیک، مشک‌بو و چوبی عطر عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca به عنوان عطر مدیترانه‌ای گل‌دار طبقه بندی می‌شود.

تراوش طعم‌ها در بویی از نت‌های آغازین مرکبات آشکار می‌شود و خیلی زود در قلب رایحه گل‌ها با اکالیپتوس ترکیب می‌شوند در حالی که نت‌های پایه تاثیری عمیق از مشک به جای می‌گذارند.

فراموش شدن زنانگی شما با این عطر غیرممکن است،

عطری با طبع معتدل که آن را تبدیل به رایحه ای عالی برای هر فصل و آب و هوایی کرده است و طعمی ملایم که با فرمولاسیون خاصی پیچیده، لا توسکا را عطری ایده‌آل برای هر مناسبتی اعم از مجالس خاص و فعالیت‌های سبک روزمره جلوه داده است.

طبق نظرسنجی تو سایت فرگرنتیکا ویژگی هایی مثل ماندگاری بسیار بالای لاتوسکا و خط بو بیشترین امتیاز را دارند .

رایحه عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca

با اولین پاف از این رایحه بی‌همتا زنانه بر روی مچ دست‌ها، گردن و یا پشت گوش‌های‌تان، توجه‌تان به باز شدن نت‌های ابتدایی جلب خواهد شد.

نت‌های اولیه ترکیبی تازه و مطبوع از لیموترش زرد درخشان و معطر ایتالیایی و نارنگی ماندارین تند و شیرین است که رایحه‌ای شاداب و پرانرژی را به مشام می‌رساند و استشمام آن سبب افزایش حس نشاط شما خواهد شد.

مدت خیلی زیادی طول نخواهد کشید که این دهانه پرانرژی کم‌رنگ، نرم و عمیق شده و به یک قلب گلی سرسبز و معطر تبدیل می‌شود.

ترکیب برگ بنفشه و اکالیپتوس همراه با لمسی از گل رز تیره و زنانه رایحه‌ای اعجاب آور و زیبا  را ایجاد می‌کند که حالتی پودری و حسی واقعی از رنگ بنفش را در ذهن شما تداعی می‌کند.

در پایان، زمانی که روایح میانی رنگ و بوی ابتدایی خود را از دست می‌دهند، میدان را برای نت‌های پایه و تکمیل این هرم بویایی آماده می‌کنند.

پایه متشکل از مشک و وانیلی است که با کهربا و نعناع هندی شیرین و خاکی ترکیب شده است و رایحه‌ای ملایم و بالانس شده را به‌وجود می‌آورد. نعناع هندی در اینجا به خوبی از نت های بالایی پشتیبانی می کند و به آن مقدار کمی حس ادویه‌ای می‌دهد.

عطر پیشنهادی مجموعه قیصری برای کسانی که عطر کازاموراتی زرجف- لاتوسکا | Xerjoff Casamorati La Tosca را می پسندن عطر مارلی گلووی هست .

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.