عطر مارلی هرود – Marly Herod

شناسه محصول: نامعلوم

عطر مارلی هرود – Marly Herod

در سال 2012 میلادی توسط برند معروف و خوش ساخت “ Marly” که در زمینه های گوناگونی فعالیت موفقی داشته است، وارد بازار عطر شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 675,000 تومان

توضیحات

عطر مارلی هرود – Marly Herod

در سال 2012 میلادی توسط برند معروف و خوش ساخت “ Marly” که در زمینه های گوناگونی فعالیت موفقی داشته است، وارد بازار عطر شد. این عطر پس از گذشت حدود 11 سال همچنان در میان برترین عطرهای مردانه این برند قرار دارد.

عطر مارلی هرود - Marly Herod
Herod Eau de parfum For Men Parfums de Marly Parfums De Marly

 

عطر مارلی هرود رایحه و طبع گرم و تندی دارد که می تواند توجه هر کسی در اطرافتان است را جلب کند. شما با این عطر یک شخص خاص و متفاوت به نظر می رسید که وقتی بوی خوش عطرتان در فضا می پیچد، هوش و حواس دیگران را بر روی خود متمرکز می سازید.

این عطر مردانه برای فصول سرد سال و ساعات سرد شبانه روز مناسب می باشد تا بتوانید به بهترین و تاثیرگذارترین شکل ممکن، از آن همان حس هیجان، نشاط و غرور که می خواهید را جذب کیند. این عطر در کنار رایحه فوق العاده اش، در گروه بویایی “چوبی تند” قرار می گیرد. عطر مارلی هرود کاملا مناسب آن دسته از آقایانی است که به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و می خواهند در یک جمع خاص و مجالس، بهترین باشند و دیگران را جذب کنند.

انتخابی بسیار درست و کاملا هدفمند. در عطر پرفیوم د مارلی هرود – Parfums de Marly رایحه ی دارچین و چوب ها نقشی اساسی دارند. این عطر با بویی تلخ و ماندگار ردی استثنایی از خود به جای می گذارد. این ویژگی سبب می شود هرود رویال برای مصرف در میهمانی های شبانه و یا مجالس رسمی پیشنهاد مناسبی باشد.

رایحه ی غالب عطر Parfums de Marly Herod برگ تنباکو و دارچین است. برای آنکه رایحه ی کلی این عطر کمی ملایم تر شود، اولیویر از بخور خوشبو، گل لادن، وانیل، مشک و اسمانتوس نیز در این فرمول استفاده کرده است. این ادکن هفتمین محصول برند پرفیومز د مارلی است. بنابراین باید به این نکته اشاره کرد که محبوبیت این رایحه پس از گذشت چندین سال کم نشده بلکه بیشتر هم شد.

هفتمین عطر از خانه Parfums de Marly است که توسط عطار معروف و بنام الیویر پسشو (Olivier Pescheux) خلق و در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است که دارای مشخصاتی غنی و معطر است که شکوه قرن هجدهم را دوباره تجسم می کند و رایحه ای کامل، قوی با تاثیری ماندگار بر جای می گذارد.

هرود، یکی از موفق‌ترین اسب‌های مسابقه از نژاد اصیل انگلیسی قرن هجدهم اروپا بود، اسبی با دستاوردهای غیرعادی که به “کینگ” معروف بود و از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۷۰ زندگی می‌کرد. این اسب به عنوان نوادگان مستقیم بایرلی ترک در نظر گرفته می‌شد. کمپانی سلطنتی و اشرافی د مارلی، برای ادای احترام به او، عطری واقعا تماشایی را خلق کرده که به طرز ماهرانه‌ای وقار این اسب نجیب و برازنده را به نمایش می‌گذارد.

اگر مردی با سلیقه متمایز و متفاوت هستید و یافتن رایحه‌ای که واقعاً قدردانش باشید برایتان دشوار است، عطر مارلی هرود هر آنچه شما در جستجوی آن هستید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این عطر فاخر بی‌نظیر برای کسانی که عاشق نت‌های چوبی هستند فوق العاده است به‌طوری که این عطر با شخصیت گرم و در عین حال جسورانه خود اطرافیان‌تان و حتی خودتان را مجذوب خود خواهد کرد.

عطر مارلی هرودبا رایحه‌ای ادویه‌ای و تند آغاز می‌شود و در ادامه در قلب عطر به رایحه‌ای گرم و تلخ بدل می‌شود که هیبت و مردانگی را به اوج می‌رساند. در نهایت نیز به یک قصیده واقعی از وانیل در ترکیبی فوق‌العاده هماهنگ با نت‌های چوبی تبدیل می‌شود تا جلوه‌ای ظریف و در عین حال بسیار چشمگیر ایجاد کنند. این ادوتویلت اصیل، در دسته عطرهایی با گروه بویایی چوبی تند قرار می‌گیرد زیرا از آکوردهای برجسته تنباکو، وانیل، ادویه‌ای و شیرین تشکیل شده است.

هرود که دارای طبع گرم و طعم شیرین است برای پوشیدن در یک شب سرد زمستانی به اندازه کافی غنی است و شما ار این عطر می‌توانید براساس فرمولاسیون پیچیده و نابی که دارد؛ در تمامی میهمانی‌های باشکوه و مجالس مجلل برای درخشیدن‌تان استفاده کنید. پراکه فرمولاسیون حرف‌ای و غنی شده این عطر مردانه، برای هر خانمی که عاشق عطر و بوی تنباکو است، کاملاً جذاب خواهد بود.

با اولین پاف از این عطر مردانه مجلل بر روی نواحی نبض‌دار بدن‌تان، نت‌های ابتدایی با انفجاری از ادویه‌ها آغاز شده و به مشام‌تان می‌رسد. دارچین و دانه فلفل سیاه ترکیبی تند و جذاب را ایجاد می‌کند که گرم و معطر است و استشمام آن انرژی و هیجان زیادی را در شما به‌وجود می‌اورد.

با گذشت مدت زمان نه چندان طولانی، روایح اولیه کم‌رنگ شده و جای خود را به نت‌های میانی می‌سپارند. قلب عطر ترکیبی از صمغ لابدانوم، اسمانتوس، بخور و تنباکو را معرفی می‌کند که رایحه‌ای دودی با ته‌مایه‌ای شیرین و کمی تلخ را به‌وجود می‌آورد. رایحه‌ای مردانه و قوی که استشمام ان باعث می‌شود نبض‌ها به یکباره تند تند بزنند.

رفته رفته روایح میانی نیز رنگ می‌بازند و نت‌های پایه تازه نفس جای آنها را می‌گیرند. در پایه، اسانس‌های مجلل مشک، ناگارموتا، خس خس و چوب سدر باعث ایجاد جنبه‌های چوبی‌ و خاکی‌ شده که ماندگاری طولانی مدت رایحه را تضمین می کند این در حالی است که وانیل خامه‌ای و لذیذ مانع از تیره شدن یا عمیق شدن همه چیز می‌شود.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.