عطر های پونتیک پویزن – Hypnotic Poison

شناسه محصول: نامعلوم

عطر های پونتیک پویزن Hypnotic Poison  یکی از محصولات برند Dior  است در سال 1998 توسط عطرساز مشهور Annick Menardo ساخته شده است.

برند:دیور
طبع

گرم و شیرین

جنسیت

زنانه

فصل استفاده

بهار, زمستان

گروه بویایی

گل

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر های پونتیک پویزن Hypnotic Poison

یکی از محصولات برند Dior  است در سال 1998 توسط عطرساز مشهور Annick Menardo ساخته شده و به سرعت مورد استقبال قرار گرفته است. این عطر به دلیل رایحه شیرین و تلخش جذابیت زیادی برای خانم‌ها دارد لطافت فریبنده آن با ترکیبی جذاب از گل‌ها، ادویه‌ها و رایحه‌های لذیذ جلب توجه می‌کند.

رایحه مشک و وانیل در این عطر، حسی دلنشین و دوست‌داشتنی را به شما القا می‌کند همچنین ترکیب منحصر به فرد ترکیبات آن باعث شده است که آن را از سایر عطرهای موجود در بازار متمایز کند و به رایحه ای کلاسیک تبدیل شده است که جزء محبوب‌ترین عطرهای برند Dior محسوب می شود و مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان به عطر است.  گروه بویایی عطر به گروه بویایی شرقی وانیلی تعلق دارد. این عطرعلاوه بر رایحه اصلی وانیل، در ترکیب آن رایحه‌های شیرین و دلنشین را می توان نیز احساس کرد که قادر است احساسات ، عشق و شادی را برانگیزد و خلق و خوی شما را عوض کند.

در نت های ابتدایی نارگیل، آلو و زردآلو حضور دارند که باعث می‌شود عطر شادابی داشته باشد در ادامه نت‌های میانی رز، اقاقیا برزیلی، یاس، زیره، گل سرخ، گل رز و زنبق دره آن را تکمیل می‌کنند .در نت های پایه  وانیل، بادام، چوب صندل و مشک حضور دارند که به عطر یک حس گرمایی می بخشند. Hypnotic Poison با وجود شیرینی و قدرت تسخیرکننده آن این چیزی است که می توانند به شما احساس طراوت و شادابی دهندو در عین حال، شیرینی وانیل در برابر طراوت درخشان مشک و تلخی شیری بادام، هاله ای آرام بخش می دهد.

به خاطر شیرینی و دوام بالای رایحه‌اش باعث شده است که بسیاری از مردم در سراسر جهان از آن استفاده کنند و بیشتر برای استفاده  در فصول بهار و پاییز مناسب است. این عطر با کانسپت سحرآمیزی ساخته شده است که مانند یک جادوگر مسحورکننده ، افراد مختلف را به‌سوی خود جذب می‌کند،به عنوان یک عطر شبانه و برای موقعیت‌های خاصی مانند ملاقات‌های رسمی و مهمانی‌های شبانه مناسب است.

 

وقتی نوبت به ساخت طراوت بهار شکوفه و زمستان های آرام در یک بطری می رسد، هیچ کس مانند Dior برنده نمی شود. Hypnotic Poison یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند Dior محسوب می‌شود . این عطر در یک بطری شیک با رنگی پر جنب و جوش تولید می شود. ظاهر جذاب و شیک شیشه‌ی این عطر نیز به دلیل رنگ قرمز مات و ساختاری پیچیدگی  همچون یک گردنبند با آن ترکیب شده است همچنین، نام Hypnotic Poison نشان می دهد که عطر یک رایحه فریبنده و قدرتمند است که می تواند تأثیر ماندگاری را بر کسانی که آن را استشمام می کنند به جای بگذارد.

اگر عطری را ترجیح می دهید که دارای رایحه‌ای شیرین و گرم باشد، Hypnotic Poison انتخاب مناسبی است. اما به دلیل نت های شیرین و تندش در بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. این عطر برای خانم هایی که ترکیبی وانیل و بادام می پسندند گزینه مناسبی است. در هر صورت، به دلیل حساسیت‌های پوستی یا عدم تطابق با بوی خاص برخی افراد به این عطر، پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید Hypnotic Poison این عطر را تست کنید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.