عطر بای کیلیان رزز آن آیس2020- By Kilian Roses on Ice

شناسه محصول: نامعلوم

عطر رزز آن آیس – Roses on Ice ادای احترام عاشقانه کیلیان هنسی به نوشیدنی مورد علاقه همسرش است که در سال 2020 عرضه شد، از برند فرانسوی بای کیلیان عرضه شد.

شرکت بای کیلیان این رایحه را در شیشه اختصاصی خودش به حجم 50 میل که در تصویر بالا میبینید عرضه کرده است و شما میتوانید این رایحه را از مجموعه قیصری با غلظت بالا ( پیورپرفیوم) و ماندگاری بسیار بالا در شیشه های اختصاصی مجموعه با حجم های 18 ، 30 و 50 میل تهیه بفرمایید .

 

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 1,425,000 تومان

توضیحات

عطر بای کیلیان رزز آن آیس- By Kilian Roses on Ice

کیلیان هنسکی با معرفی مجموعه‌ای کاملا جدید، احساس کرد که زمان آن رسیده است که به میراث خود، به عنوان وارث خانواده معروف کنیاک‌ساز فرانسوی، ادای احترام کند. عطر رزز آن آیس – Roses on Ice ادای احترام عاشقانه کیلیان هنسی به نوشیدنی مورد علاقه همسرش است که در سال 2020 عرضه شد، از برند فرانسوی بای کیلیان عرضه شد.

کیلیان هنسی (Kilian Hennessy) با همکاری عطار بزرگ فرانک وولکل (Frank Voelkl) با استفاده از نت‌های زیبا عطری پیچیده با زیبایی‌شناسی خاص را خلق کرده است. در این عطر یک عنصر از مجموعه مشروبات الکلی، صداهای اغوا کننده مواد مخدر از بهترین مواد بویایی در ترکیب منحصربه‌فرد کیلیان پنهان شده است.

بطری عطر رزز آن آیس – By Kilian Roses on Ice

شرکت بای کیلیان این رایحه را در شیشه اختصاصی خودش به حجم 50 میل که در تصویر بالا میبینید عرضه کرده است و شما میتوانید این رایحه را از مجموعه قیصری با غلظت بالا ( پیورپرفیوم) و ماندگاری بسیار بالا در شیشه های اختصاصی مجموعه با حجم های 18 ، 30 و 50 میل تهیه بفرمایید .

عطر بای کیلیان رزز آن آیس- By Kilian Roses on Ice

ویژگی های عطر بای کیلیان رزز آن آیس

عطر Roses On Ice  عطری است با آکوردهای غالب ازنیک، آبزی، معطر، سبز، ادویه‌ای تازه و مرکبات که در خانواده بویایی آروماتیک طبقه‌بندی می‌شود. این رایحه شاداب، سبز و چوبی، رزز آن آیس که عطری جذاب برای زنان و مردان ایجاد می‌کند.

طبع خنک و طعم شیرین این غطر منحصربه‌فرد اعتیادآور همان رایحه‌‎ای است که شما را سرحال می‌کند و به دلیل طراوتی که دارد، برای بهار و تابستان عالی است. گاهی اوقات می‌خواهید چیزی ساده بپوشید که حس خوبی به شما بدهد و در عین حال شیک و آراسته نیز به‌نظر برسید، در این‌صورت کافی است رزز آن آیس را امتحان کنید.

رایحه رزز آن آیس

در همان چند پاف ابتدایی شما بمبی از یک رایحه خنک با مقداری شیرینی دریافت می‎کنید. نت خیار در ترکیب با آهک و توت عرعریک رایحه تازه و همه کاره را ایجاد می‌کند که لمسی از آکورد سبز و گیاهی دارد. رایحه درخشان، خنک و تازه که طراوت و سرزندگی را در لحظات ابتدایی به شما القا می‌کند.

رفته رفته روایح شاداب ابتدایی رو به افول رفته و جای خود را به نت میانی می‌سپارند. در قسمت خشک شدن عطر، مقدار زیادی از گل رز وارد می‌شود. رایحه رز غالب نیست و بلکه به خوبی ترکیب شده و گرم و مرطوب به مشام می‌رسد.

گل رز رایحه‌ بسیار تازه و خوبی دارد که طراوت بیشتری به عطر می‌بخشد و جلوه زنانه عطر را تقویت می‌کند.

در پایان نت‌های پایه چوب صندل و مشک است که در هوا در اطراف شما می‌چرخد و رایحه عطر را بسیار حسی و سکسی می‌کند. این عطر دارای دو لایه است،

یک لایه فوق‌العاده تازه که در ابتدا احساس می‌کنید و یک لایه حسی چوبی گرم که در پایه با آن برخورد می‌کنید و عطر را به یک تعادل بسیار زیبا می‌رساند تا شیفته این شاهکار زیبا شوید.

شما میتوانید این رایحه را با غلظت پیورپرفیوم (80%) از مجموعه قیصری در سه حجم مختلف تهیه فرمایید .

این محصول با بالاترین کیفیت ( گرید TOP) توسط مجموعه عطر قیصری از شرکت SFA فرانسه وارد ایران شده است ، و مفتخریم این رایحه ارزنده را برای اولین بار در ایران پیشکش حضورتون کنیم.

چرا رزز آن آیس بای کیلیان ؟

  • رایحه جدید و متفاوت
  • پخش بوی بسیار خوب
  • ماندگاری خیلی خوب
  • نت بندی هنرمندانه و خاص
  • هنجارشکنی در عطرهای خنک
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.