عطر كنزو آمور وايت – Kenzo Amour White

شناسه محصول: نامعلوم

عطر كنزو آمور وايت – Kenzo Amour White در سال 2005 توسط برند کنزو به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه شرقی وانیلی است که مورد علاقه بسیاری از زنان در سراسر جهان قرار گرفته است. 

برند:کنزو
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر كنزو آمور وايت – Kenzo Amour White در سال 2005 توسط برند کنزو به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه شرقی وانیلی است که مورد علاقه بسیاری از زنان در سراسر جهان قرار گرفته است. 
خط عطر Kenzo Amour توسط الیور کرسیب و دافنه بوژه ساخته شد. این خط از سفرهای طراح در آسیا الهام گرفته شده بود و قرار بود حس سفر در مناظر عجیب و غریب و رمانتیک این قاره را القا کند. عطر اصلی Kenzo Amour رایحه ای گرم و احساسی بود که با استقبال خوبی از سوی زنان در سراسر جهان مواجه شد. در سال 2005 کنزو تاکادا عطر جدیدی به خط عطر کنزو آمور به نام Kenzo Amour White معرفی کرد. این عطر توسط الیور کرسیب و دافنه بوژه ساخته شد و قرار بود نسخه سبک تر و تازه تری از عطر اصلی Kenzo Amour باشد. این عطر به گونه‌ای طراحی شده بود که احساس شکوفایی یک گل سفید در زیر نور خورشید را برانگیزد و به سرعت در میان زنانی که به دنبال عطری تازه و زنانه بودند، محبوب شد.
ترکیب کنزو آمور وایت ترکیب Kenzo Amour White ترکیبی ظریف از رایحه های وانیلی و شرقی است. این عطر با نت های بالایی از چای و برنج باز می شود که به آن کیفیتی شاداب و نشاط بخش می بخشد. نت‌های میانی گل آفتاب پرست، پلومریا و شکوفه گیلاس به این عطر خاصیت گلی می‌بخشند، در حالی که نت‌های پایه‌ای از مشک ، وانیل ، روایح چوبی و روایح دودی به رایحه‌ای گرم و حسی می‌بخشند. ترکیب این مواد باعث ایجاد رایحه ای تازه و زنانه می شود که دارای تلطیف گرما و حسی است. این عطر برای خانم‌هایی که به دنبال رایحه‌ای سبک و شیک هستند مناسب است.
دلایل متعددی وجود دارد که  Kenzo Amour White در بین زنان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل اصلی آن رایحه تازه و زنانه آن است. این عطر سبک و لطیف است، اما همچنان کیفیتی گرم و احساسی دارد که آن را برای هر مناسبتی عالی می کند. عطری است که می توان آن را در روز یا شب استفاده کرد و آن را به انتخابی همه کاره برای هر خانمی تبدیل می کند.
یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن طول عمر آن است. Kenzo Amour White عطری است که در تمام طول روز ماندگاری دارد، چیزی که بسیاری از خانم ها در یک عطر به دنبال آن هستند. این عطر همچنین دارای عطر بسیار خوبی است که به این معنی است که تأثیر ماندگاری بر اطرافیان شما خواهد گذاشت.
نتیجه در خاتمه، عطر کنزو آمور وایت عطری است که محبوبیت بسیاری در بین زنان سراسر جهان پیدا کرده است. این رایحه ای است که هم تازه و هم زنانه است و رایحه ای گرما و حسی دارد. ترکیب عطر، تعادل ظریفی از رایحه های گلی و شرقی است که کیفیتی منحصر به فرد و پیچیده به آن بخشیده است. این عطر همچنین ماندگاری بالایی دارد و دارای رایحه ای عالی است که آن را به عطری تبدیل می کند که تاثیر ماندگاری به جا می گذارد.
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.