عطر مارلی پرسیوال – Marly Percival

شناسه محصول: نامعلوم

عطر پرفیوم د مارلی پرسیوال – Parfums de Marly Percival از نام یکی از شوالیه های افسانه ای شاه آرتور برگرفته شده

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید HIHI

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 608,000 تومان

توضیحات

عطر پرفیوم د مارلی پرسیوال-Parfums de Marly Percival از نام یکی از شوالیه های افسانه ای شاه آرتور برگرفته شده و همینطور نام یک نوع اسب مسابقه ای است که حس سواری تند و تیز در قرن هجدهم را القا می کند تا از حال و هوای اشرافی آن دوران لذت ببرید. عطر مارلی پرسیوال عطری خنک و فرش در عین حال پرقدرت است که با رایحه تازه و با طراوت مرکبات آغاز شده و با رایحه تند و تیز چوب ها و ادویه جات به پایان می رسد. عطر مارلی پرسیوال رایحه ای تازه، احساسی و تصفیه شده را در یک بطری آبی اقیانوسی به یادگار می گذارد. عطر مارلی پرسیوال در سال 2018 توسط حمید مرآتی کاشانی عطار برجسته ایرانی طراحی شد.

رایحه اولیه: اسطوخودوس- شمعدانی- ترنج- مرکبات
رایحه میانی: هدیون- دارچین- بنفشه- گشنیز- یاس
رایحه اصلی: مشک- صنوبر- چوب نراد- آمبروکسان- چوب عنبر

عطر پرفیوم د مارلی پرسیوال-Parfums de Marly Percival دارای رایحه ای خنک و مرکباتی است. این عطر یونیسکس جذاب با الهام از نام یک شخصیت افسانه ای شوالیه میزد گرد شاه آرتور و توسط حمید مرآتی کاشانی در سال 2018 طراحی شده است. عطر پارفومز د مارلی پرسیوال جهت استفاده آقایان و خانم های لوکس پوش در فصول گرم سال مناسب می باشد. عطر پارفومز د مارلی پرسیوال با رایحه ای بی نظیر به گونه ای طراحی شده تا مورد پسند هر جنسیتی باشد.

عطر مارلی پرسیوال با ترکیبی از روایح تازه و شادابی ساخته شده و می تواند برای استفاده در مهمانی، دورهمی های دوستانه، مصرف روزانه، محل کار و جلسات رسمی و ویژه گزینه بسیار خوبی باشد. عطر پرسیوال مردانه و زنانه با دلیل وجود خنکی، در روزهای گرم تابستان و بهار قابل استفاده مردان و زنان در هر رده سنی می باشد.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.