عطر ورساچه اروس مردانه – Versace Eros Pour Homme

شناسه محصول: نامعلوم

ورساچه اروس-Versace Eros، این عطر مردانه با داشتن رایحه ای معطر و سرخسی بهترین انتخاب برای فصل پاییز می باشد .

برند:ورساچه
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

برند ورساچه اصالتاً یک برند ایتالیایی است و تا کنون توانسته است که بیش از 50 عدد عطر و ادکلن وارد بازار کند. این برند مشهور در سال 1978 توسط جیانی ورساچه بنیان گذاری شد. و در صنعت عطرسازی توجه‌های بسیار زیادی را به خود جلب کند و در جایگاه یکی از برترین برندهای جهان قرار بگیرد. عطر ورساچه اروس پور هوم با گروه بویایی آروماتیک فوژه با حجم صد میل و غلظت ادو تویلت در سال 2012 به بازار معرفی شد. عطرهایی که درگروه فوژه قرار می‌گیرند پر از حس فرش، تا حدی صابونی و طراوت هستند. این عطر مردانه شیرین توسط عطر ساز، آقای اورلین گیشارد طراحی شده است.

عطر ورساچه اروس پور هوم  با رایحه‌ای شیرین، وانیلی و میوه ای بسیار پربازخود است. و مناسب استایل‌های نیمه‌ رسمی و کژوال می‌باشد، همچنین در محیط کار و قرارهای دونفره هم قابل پوشیدن است.

مهم‌ترین نت‌های عطر  Versace Eros Pour Homme شامل سیب سبز، لیمو ترش، نعناع و در نت‌های میانی دانه تونکا، عنبر و گل شمعدانی می‌باشد. همچنین نت‌های پایانی این عطر ایتالیایی مردانه را چوب سدر، خزه درخت بلوط، خس‌خس (علف وتیور) و وانیل تشکیل می‌دهند. وقتی عطر ورساچه اروس پور هوم اورجینال را اسپری کنید، یک شروع قدرتمند شیرینی از نت‌های سیب، وانیل و نعنایی دارد. اما کم کم از شیرینی عطر کاسته می‌شود و در نت‌های میانی نت عنبر اکسان فضا را ملایم و یک نواختر می‌کند. و در نت‌های پایانی یه فضای چوبی آرامش بخش ایجاد می‌شود.

عطر ورساچه اروس مردانه – Versace Eros Pour Homme ، این عطر مردانه با داشتن رایحه ای معطر و سرخسی بهترین انتخاب برای فصل پاییز می باشد . عطر مردانه ورساچه اروس الهام گرفته شده از اساطیر یونانی همچنین نمادی از مد و عشق است . رایحه ی سیب ، نعناع و لیمو موجود در ترکیباتش آن را به اکسیری جادویی تبدیل کرده .

با اسپری کردن Versace Eros Pour Hommeروی پوست و محل نبضتان بوی نعناع، سیب سبز و لیمو را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی-گیاهی و شیرین، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی وانیل، علف وتیور، خزه‌ی اوک موس، چوب سدر ویرجینیا و چوب اطلس خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

رایحه اولیه : پرتقال- پتی دانه – لیمو
رایحه میانی : لولبیا تنکا – گل شمعدان
رایحه پایه : غلات هندی – گلسنگ – سدر – وانیل

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.