عطر کلینیک هپی مردانه – Clinique Happy

شناسه محصول: نامعلوم

عطر کلینیک هپی مردانه-Clinique Happy، با ترکیبی استثنایی و منحصر به فرد از گل ها و گیاهان معطر و دلپذیر برای مصرف در طور روز و یا میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود.

برند:کلینیک
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 330,000 تومان

توضیحات

عطر کلینیک هپی مردانه-Clinique Happy

با ترکیبی استثنایی و منحصر به فرد از گل ها و گیاهان معطر و دلپذیر برای مصرف در طور روز و یا میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود. در تمام مدت استفاده از این عطر بوی اقیانوس، چوب و مرکبات را استشمام خواهید کرد. به‌محض اولین اسپری از کلینیک Happy روی پوست و محل نبضتان بوی لیموترش، نت‌های سبز، پرتقال ماندارین، لیمو و نت‌های دریایی را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و دریایی طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. این نت‌ها از گل یاسمین، فریزیا، زنبق دره و رز تشکیل شده‌اند. بوی شیرین این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از چوب سدر، چوب سرو، مشک و چوب گایاک تشکیل می‌شوند. این ترکیب چوبی و کلاسیک تمرکز و تعادل روحی بیشتری را در شما ایجاد می‌کند.

رایحه اولیه : لیمو ترش ، نمونه های سبز رنگ ، ماندارین ، لیمو ، آب
رایحه میانی : مانگا ، گل یاس ، گل رز ، سوسن
رایحه پایه : چوب گایاک ، مشک ، درخت سرو ، سدر

رایحه ای است فوق العاده جذاب . در ابتدای مصرف ، به خاطر وجود اسانس مرکبات ، سایر اسانسهای معطر و رایحة ناب دریا ، حسی سرشار از لذّت و شادابی به شما دست می دهد . بویی که در عمق این ادکلن به مشام می رسد عطر ملایم گل هاست که با مهربانی ما را به استشمام عطر خوش سدر جنگلی ، سرو ، عودالانبیا و مشک دعوت می کند . امروزه شادبودن ، بیش از داشتن پول و آسایش ، مورد توجه و پسند است و این دقیقاً علت پرطرفدار بودن Happy Clinique است

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.