عطر مارلی کاسیلی – Marly Cassili

شناسه محصول: نامعلوم

عطر مارلی کاسیلی – Marly Cassili

عطری شرقی، غیر قابل مقاومت و خوشمزه از میوه های مخملی و گل های پاستیلی است.

طبع ملایم و شیرین
گروه بویایی شرقی گلی
عطار
جنسیت زنانه
نوع عطر پیور پرفیوم(80% غلظت)
فصل فصول سرد
ماندگاری متوسط
پراکندگی متوسط
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 630,000 تومان

توضیحات

عطر مارلی کاسیلی – Marly Cassili

عطری شرقی، غیر قابل مقاومت و خوشمزه از میوه های مخملی و گل های پاستیلی است. این عطر لوکس، مفرح و نشاط آور در سال ۲۰۱۹ میلادی طراحی شد و نام آن از نام اسب لوئی شانزدهم که سرعت و اصالتش زبانزد همگان بود برگرفته شده است.

کاسیلی–Cassili چیزی بود که زنانه های مارلی–Marly کم داشت؛ چگونه می توان در برابر این رایحه خوشمزه میوه های مخملی و گل های پاستیل که با وانیل و چوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند مقاومت کرد و سر تعظیم فرود نیاورد؟ رایحه ای شاد، دلفریب و مدرن. ماده ای برای احساس جدید که برای نسل های جدید به زیبایی طراحی شده است.

عطر مارلی کاسیلی - Marly Cassili

عطر مارلی کاسیلی – Marly Cassili عطری از برند محبوب پارفومز د مارلیParfums de Marly ، یادآور قدم زدن در باغ بهاری می باشد. عطر مارلی کاسیلی – Marly Cassili عطری با رایحه نرم و لطیف اما مهیج است.

این عطر با نت های بالای گل رز، بلغور قرمز و آلو بلغور دلپذیر آغاز می شود. پایه ای از وانیل خامه ای و چوب صندل کمی مشکی درست در زیر آن قرار دارد. برای یک اشاره عجیب و غریب، یک لایه اضافی از لوبیای نادر تونکا نیز در آن گنجانیده شده است. این ترکیب جذاب از رایحه ها باعث تسکین حواس میگردد و الهام بخش از رویاپردازی های عاشقانه از لحظه های طاقت فرسا در مکان های پر زرق و برق و دور افتاده است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.