عطر دیور ساواج الکسیر – Dior Sauvage Elixir

شناسه محصول: نامعلوم

برند دیور از عطر  ساواج الکسیر –  Sauvage Elixir در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرده که رایحه‌ای گرم، تلخ و تقریبا تند دارد. اسم سویج از محصول سال ۱۹۶۶ یعنی Eau Savage، الهام گرفته است.

برند:دیور
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید HIHI

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 975,000 تومان

توضیحات

عطر ساواج الکسیر –  Sauvage Elixir

از سال ۱۹۶۶ تا کنون، بارها در غلظت‌های مختلفی توسط کمپانی لوکس و فوق حرفه‌ای دیور معرفی شده و تولید آن، تاکنون هم ادامه داشته است. به تازگی برند دیور از نسخه پرفیوم ساواج الکسیر در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرده که رایحه‌ای گرم، تلخ و تقریبا تند دارد. اسم سویج از محصول سال ۱۹۶۶ یعنی Eau Savage، الهام گرفته ولی رایحه نسخه‌های مختلف آنها هیچ شباهتی باهم ندارند.

سویج در لغت به معنای ” وحشی ” است و تداعی کننده گرمای سوزان خورشید در فضایی ترسناک و بزرگ به وسعت کویر است. مرد آراسته به سویج دیور، ذاتی باقدرت، با اصالت و فراتر از مد و زمان دارد و همانند یک گرگ سرکش در این کویر سوزان، پای خود را از خط قرمزهایش فراتر می‌گذارد. از همین جهت رایحه اصیل و نافذ این عطر مردانه، یک انتخاب به‌جا و شایسته برای مصرف روزمره مردان پیشرو و یکه‌تاز است.

طبق معمول، عطرساز برتر و شناخته شده جهانی؛ یعنی آقای فرانسوا دماکی (Francois Demachy) در طراحی فرمولاسیون غنی شده و آروماتیک این عطر مردانه دست داشته است. خط بوی تلخ و تند عطر از پیشتازی آکوردهای غالب ادویه‌ای و رایحه عناصر چوبی و آروماتیک؛ از جمله دارچین، چوب صندل و اسطوخودوس تشکیل شده است. بدون شک طبع گرم و رایحه جدید و کمتر استفاده شده این عطر لوکس مردانه، می‌تواند بهترین عطر امضا برای روزهای سرد پاییزی یا زمستانی باشد.

وقتی برای اولین بار مقداری از اکسیر غنی شده این عطر مردانه را روی گردن، مچ دست‌ها یا پشت گوش خود ئاف می‌زنید، در لحظات ابتدایی رایحه‌ای تقریبا تند و تیز از نت‌های ادویه‌ای در کنار نت مرکباتی گریپ فروت به مشام‌تان می‌خورد. دارچین و جوز هندی با گرمی خود ظرافت حساسی را در ابتدای هرم بویایی خلق می‌کنند؛ درحالی که هل و گریپ فروت طراوت‌بخش و خوش‌زعم هستند. با استشمام رایحه این نت‌ها از همان لحظات اول حسی سرشار از جسارت و شجاعت و پیشرو بودن را در وجود شما و حتی اطرافیانتان سرازیر می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های اولیه از صحنه ناپدید شده و جای آن‌ها را نت‌های میانی می‌گیرند. رایحه میانی پرفیوم دیور ساواج الکسیر مردانه از عرض اندام خارق‌العاده تک‌نت ملایم و آروماتیک گیاه اسطوخودوس تشکیل شده است. انتخاب به‌جا و هوشمندانه این عنصر آرامش‌بخش در قلب عطر باعث می‌شود که شما احساس تعلق خاطر، سبکبالی و توانمندی فراوانی کرده و خود را همانند یک گرگ درنده برای مواجه شدن با پستی و بلندی‌ها و سختترین لحظات زندگی آماده کنید.

و در نهایت این نت‌های پایانی هستند که با هماهنگی و نفوذ قابل توجه خود، پایه‌ی قدرتمند عطر را می‌سازند و در عین حال، به پخش بو و ماندگاری هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. رایحه نت‌های پایانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های گرم و بادوام کهربا، شیرین بیان، نعناع هندی، چوب صندل و خس‌خس به وجود می‌آید. تلفیق این نت‌ها چنان اعتماد به‌نفس و قدرت مطلقی را در وجود این گرگ‌های جسور سرازیر می‌کند که هیچ‌کس توان مبارزه با ذات یکه‌تاز و با اراده آن‌ها را ندارد.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.