عطر هوگو انرژی – Hugo Energise

شناسه محصول: نامعلوم

HUGO BOSS یک برند شناخته شده است که برای چندین دهه گذشته هم‌ ردیف با مد و عطرهای باکیفیت بوده است. عطر هوگو انرژی HUGO BOSS Energize نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر هوگو انرژی – Hugo Energise

HUGO BOSS یک برند شناخته شده است که برای چندین دهه گذشته هم‌ ردیف با مد و عطرهای باکیفیت بوده است. عطر هوگو انرژی HUGO BOSS Energize نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا رایحه ای منحصر به فرد ارائه می دهد که هم طراوت و هم نشاط آور است.

HUGO BOSS Energize در هسته خود، یک عطر مرکباتی است که برای استفاده روزمره عالی است. نت های ابتدایی رایحه شامل نعناع، فلفل صورتی، لیمو، برگ آناناس، هل، میوه‌ی کامکوات و پرتقال ماندارین است که جای خود را به نت های قلبی فریزیا ، سالویا ، یاس، گشنیز ، جوز و سرو کوهی می دهد. در نهایت، نت های پایه این عطر از وانیل، چوب ساج و چرم تشکیل شده است که حسی خاکی و مردانه به رایحه می بخشد.

یکی از مواردی که HUGO BOSS Energize را بسیار جذاب می کند، تطبیق پذیری آن است. چه در محل کار، چه در قرار ملاقات یا بیرون رفتن با دوستانتان از آن استفاده کنید، این عطر مطمئناً تاثیرگذار خواهد بود. همچنین برای کسانی که تازه شروع به امتحان عطرهای مختلف کرده‌اند، یک انتخاب عالی است، زیرا تعادل خوبی بین دیده شدن و متفاوت بودن ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از مواردی که HUGO BOSS Energize را از سایر عطرها متمایز می کند ماندگاری آن است. برخلاف برخی از عطرها که پس از چند ساعت شروع به محو شدن می‌کنند، این رایحه بدون نیاز به استفاده مجدد می‌تواند تا 8 ساعت ماندگاری داشته باشد و برای ساعت‌ های طولانی بیرون از خانه هستید ایده‌آل است. علاوه بر این، از آنجایی که این عطر نسبتاً ملایم است، اطرافیان شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، بلکه هاله ای دلپذیر ایجاد می کند که افراد را به خود جذب می کند.

یکی از چیزهایی که HUGO BOSS Energize را بسیار منحصر به فرد می کند، ترکیب عناصر کلاسیک و مدرن آن است. در حالی که نت‌های مرکباتی، رنگی مدرن به عطر می‌بخشند، چوب ساج و رایحه‌های چرم زیرین آن پرمایگی و جاذبه بادگاریهای گذشته را باز می‌گردانند. این باعث می‌شود این عطر برای مردان در هر سنی که خواهان رایحه‌ای ماندگار و ملایم هستند که اثری ماندگار از خود به جا بگذارد، انتخابی عالی باشد و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

این عطربرای تمام فصول و مناسبت ها مناسب است نت های تازه و مرکباتی این عطر آن را برای فصل بهار و تابستان عالی می کند، در حالی که نت های پایه گیاهی و چوبی آن را برای پاییز و زمستان مناسب می کند.

وقتی صحبت از بسته بندی می شود، HUGO BOSS Energize به اندازه خود عطر چشمگیر است. بطری شیک و مدرن است، با رنگ های روشن که کاملاً نمایانگر رایحه تازه و سرزنده داخل است. همچنین به اندازه‌ای است که می‌توانید در حین حرکت همراه خود داشته باشید، و در صورت نیاز به راحتی می‌توانید عطر خود را در طول روز استفاده کنید.

به طور کلی، HUGO BOSS Energize عطری با کیفیت بالا است که برای مردانی که می‌خواهند بهترین بوی را بدون زیاده‌ روی حس کنند، عالی است. این عطر با ترکیبی از عناصر مدرن و کلاسیک، رایحه مرکباتی با طراوت و ماندگاری طولانی مدت، مطمئناً در کلکسیون هر مردی تبدیل به یک عطر اصلی خواهد شد. چه آن را برای محل کار، بیرون رفتن با دوستان و یا در یک قرار ملاقات استفاده کنید، HUGO BOSS Energize عطری است که به شما کمک می‌کند تا هر جا که می‌روید، یک عطر داشته باشید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.