عطر لانکوم ترزور میدنایت رز – Lancome Tresor Midnight Rose

شناسه محصول: نامعلوم

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose دارای رایحه شیرین و طبع گرم است. به دلیل طبع گرمی که دارد مناسب استفاده در روزهای سرد سال است و کشور مبدا آن فرانسه و محصولی از برند معتبر لانکوم – Lancome می باشد.

برند:لانکوم
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose

دارای رایحه شیرین و طبع گرم است. به دلیل طبع گرمی که دارد مناسب استفاده در روزهای سرد سال است و کشور مبدا آن فرانسه و محصولی از برند معتبر لانکوم – Lancome می باشد.

این عطر یک محصول عجیب و خارق العاده از برند لانکوم است که در همان ماه های ابتدایی که وارد بازار شد توانست بسیار جلب توجه کند، چرا که دارای یک رایحه اسپرت و بسیار خاص بود و ماندگاری و پخش بوی بالای آن هر کسی را به وجد می آورد. این رایحه دارای یک نیروی وحشیانه و مهارنشدنی و فریبنده است، به راحتی می تواند تمام کسانی را که اطراف شما هستند فریب داده و قلب همه را به سمت شما هدایت کند.

در ابتدا بعد از اسپری ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose روی پوست یا لباس خود، رایحه ای از تمشک , رز را استشمام خواهید کرد که موجب افزایش انرژی شما می شود. پس از گذشت چند ساعت ترکیبی از روایح برگ و جوانه انگور فرنگی , گل صدتومانی , یاس , فلفل صورتی جایگزین روایح اولیه میشوند،که شور و نشاط دو چندانی به شما خواهند بخشید.

در نهایت بوی وانیل , مشک , سدر فضا را پر خواهد کرد و شما را در ذهن اطرافیان به یادماندنی میکند.
برای شب های سرد سال و یا میهمانی های شبانه می باشد . همچنین رایحه اولیه شیرین و خنک رازبری و گل سرخ بلغاری ترکیب بی نظیری است که در کنار رایحه گل یاس فلفل قرمز مشک و چندین رایحه دیگر یک نمونه منحصر به فرد را در این عطر ایجاد کرده . از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا ، میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده ، می باشد .

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.