عطر مارلی کالان – Marly Kalan

شناسه محصول: نامعلوم

عطر پارفومز د مارلی کالان-Parfums de Marly Kalan از برند مارلی-Marly فرانسه به عنوان عطری مردانه و زنانه جذاب در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عطر معرفی و عرضه شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 975,000 تومان

توضیحات

عطر پارفومز د مارلی کالان-Parfums de Marly Kalan از برند مارلی-Marly فرانسه به عنوان عطری مردانه و زنانه جذاب در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عطر معرفی و عرضه شد. مارلی کیلان یا مارلی کالان یا به تعبیری پارفومز د مارلی کالان-Parfums de Marly Kalan عطر شرقی نسبتاً متفاوتی است که شروعی قدرتمند از ترکیب ادویه ها و رایحه شیرین و کمی سبز پرتقال خونی دارد که به دلیل حضور مشخص ادویه ها در این میان، تلخی و تندی مشخصی بر این عطر نیش حکم فرمایی مینماید.

پس از اولین اسپری از عطر پارفومز د مارلی کالان-Parfums de Marly Kalan با گذر زمان رایحه ادویه ای مارلی کالان–Marly Kalan ملایم تر شده و هم زمان اسطوخودوس و چوب ها به جمع روایح اضافه میگردند. رایحه میانی و اصلی عطر رایحه ای شیرین، مرکباتی، ادویه ای، تلخ، چوبی و گیاهی مانند می باشد که حسی رسمی و شکیل را برای مخاطبان تداعی می کند.

عطر مارلی کالان- Marly Kalan پخش بوی بسیار خوب و ماندگاری بسیار بالایی دارد و پیشنهاد بسیار مناسبی جهت مصرف در مراسم های رسمی در فصل های پاییز و زمستان است. بنابراین خرید عطر اورجینال پارفومز د مارلی کالان-Parfums de Marly Kalan با رایحه شرقی ادویه ای برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود. این عطر یونیسکس با رایحه شرقی برای زنان و مردان خاص طراحی شده است.

به بیانی دیگر کالان – Kalan دارای رایحه ای بسیار خاص است و مناسب آقایان و خانم های شیک پوشی است که معتقدند عطر مثل امضاء باید خاص و منحصر به فرد باشد. عطر پارفومز د مارلی کالان مردانه و زنانه «توافق بین اسطوخودوس و شکوفه های نارنجی مطلق انتشار یافته است و عظمت باغ های رسمی فرانسه را برانگیخته است». مارلی کالان-Marly Kalan بیانگر افسانه لویی پانزدهم می باشد و ادای احترام به لویی پانزدهم توسط این عصر با رایحه منحصر به فرد از یک شخصیت کاریزماتیک و فاخر و لوکس که قدرت و عظمت خاصی دارد. قیمت عطر پارفومز د مارلی کالان نسبتاً بالا می باشد و در دسته عطر های لوکس-نیش قرار میگیرد. این عطر یونیسکس شدید و ظریف به یکباره رایحه اش را پخش خواهد میکند و با یکبار اسپری کالان Kalan شگفت زده خواهید شد. مارلی کالان – Marly Kalan  از طریق قلب شکوفه نارنجی و اسطوخودوس تجسم می یابد، در حالی که به صورت جنب و جوش چوب صندل سفید شکوفا می شود و با نت هایی از خزه و چوب گرانبها باز می شود.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.