عطر جیوانچی پی – GIVENCHY Pi

شناسه محصول: نامعلوم

عطر جیوانچی پی – Givenchy Pi،که توسط Lucas Sieuzac خلق و توسط ستاره ی پاپ آمریکایی به نام Justin Timberlake تبلیغ شد، محصولی مدرن و پر طرفداری است.

برند:جیونچی
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر جیوانچی پی – GIVENCHY Pi

عطری که توسط Lucas Sieuzac خلق و توسط ستاره ی پاپ آمریکایی به نام Justin Timberlake تبلیغ شد، محصولی مدرن و پر طرفداری است. این عطر با رایحه و ترکیبی خنک از گیاهان و میوه های معطر برای مصرف در طول روز و یا میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود.

رایحه این عطر توسط Emilie Coppermann و Lucas Sieuzac و زیر نظر مسئول ارشد بویایی شرکت Givenchy آقای Francoise Donche تولید شده، و طراحی آن را Tom Munro انجام داده است. نت‌های جذاب را به شما هدیه می‌دهد: ترنج، نارنگی ماندارین، فلفل صورتی، گل قهوه، آمیریس، لابدانیوم، خس‌خس، دانه تونکا و نعناع هندی. عطر مردانه جیونچی پی GIVENCHY Givenchy pi دارای رایحه شیرین و طبع گرم است. به دلیل طبع گرمی که دارد مناسب استفاده در روزهای سرد سال است.

رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فوروت ، پرتقال تلخ ، ماندارین
رایحه میانی : فلفل سیاه ، قهوه ، آمیریس ، شکوفه تنباکو
رایحه پایه : خس خس ، نعناع هندی

Givenchy Play Intense در سپتامبر 2008 روانه بازار شد. این عطر مدرن همچون خلف خود Givenchy Play مانند یک MP3 Player است.

 

عطر مردانه جیونچی پی GIVENCHY Givenchy pi محصولی از برند معتبر جیونچی – Givenchy می باشد.  با ساختاری شیک و لاکچری خود میتواند انتخاب مناسبی برای هدیه باشد. این عطر با داشتن یک رایحه خوش بو و معاصر گزینه مناسبی برای نشان دادن شور و نشاط و انرژی شما است.

برند جیونچی در سال ۱۹۵۲ در فرانسه و توسط کونت هوبرت د جیوانچی تاسیس شد و اولین عطر مردانه خود را در سال ۱۹۵۹ به نام موسیو د جیونچی به بازار عطر معرفی کرد. عطر های این برند توسط سلبریتی هایی مانند لیو تایلر و جاستین تیمبرلیک تبلیغ میشوند.با استفاده از این رایحه به راحتی در مهمانی ها توجه بانوان زیبا و خوش سلیقه را به خود جلب خواهید کرد.

در ابتدا بعد از اسپری عطر جیونچی پی GIVENCHY Givenchy pi روی پوست یا لباس خود، رایحه ای از نارنگی ماندارین نعناع ریحان رزماری را استشمام خواهید کرد که موجب افزایش انرژی شما می شود.

پس از گذشت چند ساعت ترکیبی از روایح بهار نارنج شمعدانی گل برف بادیان ختایی جایگزین روایح اولیه می شوند که شور و نشاط دو چندانی به شما خواهند بخشید.

در نهایت بوی دانه تونکا لوبان وانیل سدر بادام فضا را پر خواهد کرد و شما را در ذهن اطرافیان به یادماندنی میکند. از عطر مردانه جیونچی پی GIVENCHY Givenchy pi در محل هایی که جریان خون قوی تر و پوست گرم تر است استفاده شود. از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی عطر را اسپری کنید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.