عطر اسکادا سکسی گرافیتی – Escada Sexy Graffiti

شناسه محصول: نامعلوم

اسکادا سکسی گرافیتی – Escada Sexy Graffiti در سال 2002 توسط برند اسکادا معرفی شد. این عطر توسط عطرساز مشهور فرانسوی، ناتالی گراچیا چتو ساخته شده است. با رایحه ای ملایم و شیرین مناسب خانم ها .

برند:اسکادا
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

اسکادا سکسی گرافیتی – Escada Sexy Graffiti

عطری است که در سال 2002 به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس کمپانی اسکادا توسط برند اسکادا معرفی شد. این عطر توسط عطرساز مشهور فرانسوی، ناتالی گراچیا چتو ساخته شده است. اسکادا سکسی گرافیتی بخشی از مجموعه عطرهای تابستانی برند اسکادا است و به خاطر رایحه میوه ای، گلی و کمی تندش شناخته شده است.

نام «گرافیتی سکسی» اشاره ای به صحنه پر جنب و جوش و رنگارنگ هنر خیابانی است که اغلب با سرکشی، ابراز وجود و خلاقیت همراه است که روحیه جوانی و پرانرژی را منعکس می کند این عطر برای خانم های جوانی که می خواهند در ماه های تابستان احساس اعتماد به نفس، بازیگوش و ماجراجویانه داشته باشند به بازار عرضه شده است.

نت های بویایی عطر اسکادا گرافیتی

نت های ابتدایی گرافیتی سکسی اسکادا ترکیبی از تمشک، گریپ فروت و توت فرنگی  است. این رایحه‌های میوه‌ای به عطر دهانه‌ای شیرین و با طراوت می‌دهد که ماهیت تابستان را به تصویر می‌کشد. نت میانی از گل صد تومانی، بنفشه و سوسن تشکیل شده است که یک دسته گل ظریف را ایجاد می کند. نت های پایه شامل مشک، چوب کشمیر و وانیل هستند که حس گرم و حسی را به عطر می بخشند.

یکی از برجسته ترین نت های این عطر تمشک است. این میوه آبدار طعم شیرینی را اضافه می کند که برای یک روز گرم تابستانی عالی است. نت تمشک با رایحه مرکباتی گریپ فروت و رایحه تازه توت فرنگی وحشی تکمیل می شود و یک کوکتل میوه ای را ایجاد می کند که سبک و با طراوت است. این نت‌های اولیه فوری بر روی خلق و خوی تاثیر میگذارند و به شما احساس سرزندگی و انرژی می‌دهند.

همانطور که عطر روی پوست شما می نشیند، نت های گلی میانی شروع به ظهور می کنند. گل صد تومانی ، بنفشه و زنبق دره به زیبایی با هم ترکیب می شوند و عطری ملایم و زنانه را ایجاد می کنند. نت گل صد تومانی تندی لطیف به دسته گل می بخشد، در حالی که نت بنفش حسی پودری و لطیف می بخشد. در نهایت، نت سوسن کیفیتی شاداب و سبز به ارمغان می آورد که شیرینی نت های میوه ای را متعادل می کند.

نت های پایه گرافیتی سکسی اسکادا گرم و دعوت کننده هستند. نت مشک هاله ای نرم و حسی ایجاد می کند که برای عصرهای تابستان عالی است. نت چوب کشمیر کیفیتی چوبی و کمی خامه ای به آن اضافه می کند که مکمل نت های گلی است. در نهایت، نت وانیل حس شیرین و آرامش بخشی را به آن اضافه می کند و این رایحه را برای کسانی که عاشق رایحه های گرم و آرام هستند، ایده آل می کند.

چرا اسکادا گرافیتی ؟

عطر گرافیتی سکسی یک انتخاب عالی برای خانم‌های جوانی است که می‌خواهند در ماه‌های گرم‌تر احساس اعتماد به نفس، پرانرژی و ماجراجویی داشته باشند. نت های میوه ای و گلی به خوبی عطری را ایجاد می کنند که هم طراوت و هم پیچیده است. نت های پایه گرم به آن حسی منحصر به فرد می بخشند و آن را به انتخابی ایده آل برای شب های تابستان تبدیل می کند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.