عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه – Dolce Gabbana Light Blue for Women

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ترش و خنک دولچه گابانا لایت بلو زنانه – Dolce Gabbana Light Blue for Women ، یکی از محصولات پرطرفدار برند معروف عطر دولچه اند گابانا است.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

دولچه گابانا لایت بلو زنانه – Dolce Gabbana Light Blue for Women

عطر ترش و خنک لایت بلو یکی از محصولات پرطرفدار برند معروف عطر دولچه اند گابانا است که اولین بار در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر های مردانه معرفی و عرضه شد. این عطر ترش مردانه صرفا برای آقایان خوش تیپ و سخت پسند طراحی شده و جادوی مسحور کننده آن، مظهر لذت زندگی آرام و ذات پاک و بی‌آلایش مردانه است.

از مهم‌ترین روایح به کار رفته در ترکیب این عطر، بوی غالب و ملموس گریپ فروت، ترنج و نارنگی ماندارین در کنار آکوردهای ادویه‌ای و آروماتیک است. عطر مرکباتی آروماتیک این ادوتویلت مردانه به حدی همه‌پسند و روح‌نواز است که یک سال پس از معرفی در بازار عطر و ادکلن‌های دنیا، یعنی در سال ۲۰۰۸، جایزه معتبر Fifi را به عنوان بهترین رایحه لوکس مردانه سال از آن خود کرد.

از آنجایی که عطر لایت بلو طبع خنکی دارد، بیشتر مناسب پوشیدن در روزهای معتدل فصل بهار و ساعت‌های گرم و سوزان تابستان است. همچنین طعم شیرین و دوستانه این عطر مردانه بیشتر با تیپ اسپورت هماهنگ است و برای استفاده در خارج از خانه با تیپ بیرونی یا جمع‌های خودمانی شدیدا پیشنهاد می‌شود. تلفیقی ظریف و هنرمندانه که شخصیت فردگرایانه و صلح‌جوی مردان آرام را به تصویر می‌کشد.

پس از اسپری کردن مقداری از عطر خنک عطر دولچه گابانا لایت بلو بر روی پوست گردن، پشت گوش‌ها و محل نبضهای‌تان، به سرعت رایحه‌ای مرکباتی و ترش و از ترکیب نت‌های گریپ فروت، ترنج، نارنگی ماندارین و سرو کوهی به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب مرکباتی تازه، هیجانی تکرار نشدنی و حسی شرشار از انگیزه و امیدواری را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را گرفته و قلب پیچیده تپنده عطر را به وجود می‌آورند. نت‌های میانی ترکیبی تندتر، آروماتیک‌تر و گیاهی‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل دانه فلفل، رزماری و چوب بلسان بنفش برزیلی می‌شوند. این ترکیب چندگانه، قدرت تمرکزتان را دوچندان کرده و حسی سرشار از تعلق خاطر و مسلط بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های گرم‌تر و تلخ‌تر پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی جدی و مردانه از بخور، مشک و خزه درخت بلوط هستند و با عرض اندام ظریف خود، به پخش بو و دوام هرچه بیشتر عطر کمک می‌کنند. از طرفی استشمام ترکیب پایانی این عطر، حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت در کنار آرامشی بی‌بدیل در وجود شما خواهد بود.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.