عطر باکارات رژ 540 – MFK Baccarat Rouge 540

شناسه محصول: نامعلوم

فرانسیس کورکجان باکارات روژ 540 – Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540  یک عطر پرطرفدار با 60 میلیون بازدید در تیک‌تاک است.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H, گرید TOP

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 448,000 تومان

توضیحات

فرانسیس کورکجان باکارات روژ 540 – Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 

یک عطر پرطرفدار با 60 میلیون بازدید در تیک‌تاک، این عطر در سال 2015 با گروه بویایی شرقی گلی توسط فرانسیس کورکجیان طراحی و به بازار عطر معرفی شد. یک عطر یونیسکس که تا حدی بیشتر توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما آقایان هم با انجام ست مناسب می‌توانند بازخورد خوبی از آن دریافت کنند.

خرید عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 با رایحه شیرین و گرم را به خانم‌ها و آقایان پیشنهاد می‌دهیم تا از گرمای آن در فصول سرد پاییز و زمستان بهره‌مند شوند. این عطر گرم مردانه و زنانه خوش‌بازخورد را در محیط‌های باز و نهایت دو پاف استفاده کنید تا از سنگین آن اذیت نشوید و بازخورد بهتری دریافت کنید. نمره پخش‌بو و ماندگاری آن از نظر متخصصین قیصری دارای امتیاز 9.5 می‌باشد.

عطر فرانسوی با نت‌های اصلی زعفران، چوب سدر، عنبر و گل یاس می‌باشد. پس از اسپری این عطر با رایحه سنگین و شیرین مانند شیرینی چای نبات موجه می‌شویم ادکلن باکارات رژ 540 دارای رایحه خطی می‌باشد و با گذر زمان چندان تغییر نتی نداریم. با گذر زمان یک مقدار حس فرش توام با حس گلی در نت‌ها عمیق‌تر حس می‌شود.

ما محدودیتی در مقدار خرید عطر فرانسیس کورکجان باکارات رژ نداریم و اگر مایل به تست بوی آن هستید، می‌توانید برای تهیه عطر دستریز اقدام کنید. امکان خرید دستریز ادکلن فرانسیس کورکجان باکارات رژ با حجم‌، 2 میل، 5 میل، 10 میل در فروشگاه قیصری برای شما فراهم شده است. دکانت عطر برای شما امکان استفاده و تست عطرهای اورجینال با حجم کمتر را فراهم می‌کند تا پس از استفاده و اطمینان از بازخورد خوب عطر، با خیالی راحت از عطر مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیصری یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عطر است که در زمینه بررسی تخصصی عطر و ادکلن از بهترین برندهای دنیا فعالیت دارد. ما خرید ادکلن Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 را برای فصل پاییز و زمستان به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت ادکلن فرانسیس کورکجان باکارات رژ در قسمت مشخصات محصول درج شده است و فروشگاه قیصری، اصالت این عطر را تضمین می‌کند. همین حالا این عطر خوش‌بو را سفارش دهید تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.