عطر پینو سیلوستر – Pino Silvestre

شناسه محصول: نامعلوم

پینو سیلوستر-PINO SILVESTRE عطری است سرد و تلخ از برند پینو سیلوستره که در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر عرضه شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر پینو سیلوستر-Pino Silvestre عطری است سرد و تلخ از برند پینو سیلوستره که در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر پینو سیلوستر عطری مردانه اما پر طرفدار که در سال های اولیه ظهورش بسیار مورد توجه قرار گرفت.

عطر پینو سیلوستر-Pino Silvestre دارای رایحه ای سرد و تلخ حاصل نت های چوبی-ادویه ای است که مخصوص فصول گرم سال یعنی تابستان و بهار روانه ی بازار شده و برای استفاده در بهار نیز بسیار توصیه می شود. با اولین اسپری از پینو سیلوستر پوست و در محل نبض خود، متوجه بوی نت های اولیه که ترکیبی از سرو کوهی ، اسطوخودوس ، ریحان ، ترنج و لیمو است، خواهید شد. پس از مدتی، نت های میانی جای نتهای ابتدایی را می گیرد. نت های میانی شامل میخک ، مریم گلی ، زیره سیاه ، درخت کاج و شمعدانی می باشد. استشمام بوی این ترکیب خاص، حس خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نت های پایه بعد از مدتی طولانی، خود را جایگزین نت های میانی خواهند کرد. دانه تونکا، کهربا، مشک، خزه و سدر موارد تشکیل دهنده ی نت های پایه هستند. ویژگی این نت ها به گونه است که اثر نت‌های آغازی را دوباره زنده می‌کند و تا پایان رایحه روی محل اسپری باقی می ماند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.