عطر ورساچه کریستال نویر – Versace Crystal Noir

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ورساچه کریستال نویر – Versace Crystal Noir یکی از محصولات محبوب برند ورساچ است که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد. این ادکلن برای زنان طراحی شده است.

برند:ورساچه
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر ورساچه کریستال نویر – Versace Crystal Noir یکی از محصولات محبوب برند ورساچ است که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد. این ادکلن برای زنان طراحی شده است و دارای رایحه‌ای شیرین، گلی و میوه‌ای است.

رایحه اولیه این عطر شامل نت‌های ترنج، لیمو ترش، رز و فلفل صورتی است. رایحه میانی آن شامل نت‌های گل سوسن، گل یاسمین، پرتقال و هل است. رایحه پایانی این عطر شامل نت‌های عسل، وانیل، خس خس و مشک است.

با توجه به قابليت پخش بالايي كه دارد، كمي حجيم به نظر مي‌رسد و براي استفاده روزانه مناسب نيست. اما براي مجالس و مهماني‌ها، به دليل رايحه شيرين و گلي آن، بسيار مناسب است.

در کل، عطر ورساچه کریستال نویر – Versace Crystal Noir یک انتخاب خوب برای زنانی است که دوست دارند با یک عطر شیرین و گلی عطر ورساچه مشکی یا ورساچه کریستال نویر یا ورساچه بنفش -Versace Crystal Noir عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر  ورساچه کریستال نویر- Versace Crystal Noir عطری است زنانه و شیک. در جمع دوستان خود شکوفایی کنند.
مطابق نظر Donatella Versace این محصول اسانسی کمیاب ، شور انگیز و دلپذیر از یاسمن اسرار آمیز ، تازه و لطیف دارد و با تکنولوژی ‘Headspace’ تولید شده است.رایحه ی مشک و عنبر که از ترکیبات اصلی آن می باشند آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. این عطر در سال 2006 با رایحه ی منتخب Antoine Lie به بازار عرضه شد.
عطر ورساچه کریستال نویر – Versace Crystal Noir با رایحه ای گرم و تلخ که آن را بیشتر از گل یاسمن ، نارگیل و فلفل سیاه موجود در ترکیباتش حاصل می کند ، بهترین انتخاب برای روزهای سرد سال و یا میهمانی های رسمی و شبانه می باشد .
عطر ورساچه کریستال نویر  هواداران بسیاری را از همان روزهای اول ورودش به بازار عطر و عطر ایران به خود اختصاص داد. این عطر یکی از محبوب ترین و به نام ترین عطرهای برند ایتالیایی ورساچه است که در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد. ورساچه یک خانه طراحی مد ایتالیایی است که توسط مرحوم Gianni Versace تأسیس شد و پس از مرگ وی توسط سایر اعضای خانواده ورساچه ادامه یافت. این کمپانی در سال 1978 با راه اندازی لاین پوشاک زنانه موفقیتی به دست آورد که نام آن را بر سر زبان ها انداخت.
این کمپانی پس از موفقت های دیگر تصمیم گرفت تا در عرصه تولید عطر نیز فعالیت کند. این برند ایتالیایی، اولین عطر خود را در سال ۱۹۸۱ روانه بازار کرد. کمپانی ورساچه یا ورساچی تا سال ۲۰۲۰ تقریبا ۷۰ عطر در سبد تولیدات خود دارد. عطر ورساچه کریستال نویر یا همان ورساچه مشکی در سال ۲۰۰۴ با غلظت ادو پرفیوم و ادو تویلت تولید شد. این دو ورژن کاملا منطبق بر یکدیگر هستند ولیکن نسخه ادوپرفیوم بسیار پر طرفدار تر ظاهر شده است.
ورساچه کریستال نویر زنانه در گروه بویایی شرقی گلی قرار گرفته است و برای خانم های که به روایح شرقی علاقه دارند، بسیار مناسب و جذاب است. این عطر زنانه رایحه ای متفاوت، تکرار نشدنی و بی نظیر دارد. در اولین پاف از این عطر زنانه، رایحه ای بسیار اغواکننده و گیرا استشمام خواهید کرد. اگر به رایحه فرصت دهید تا به لطافت برسد، سمت و سویی دیگر از کریستال نویر  دریافت خواهید کرد.
رایحه کریستال نویر عجیب و خاص است. اگر به دنبال عطری با قیمت مناسب هستید که در عین حال رایحه خاصی داشته باشد، ورساچی کریستال نویر می تواند یکی از انتخاب های برتر شما باشد. عموما تمام خانم هایی که از این عطر استفاده کرده اند، جذب آن شده اند و آن را پسندیده اند. حتی آقایان بسیاری هستند که از نظر آنها، رایحه کریستال نویر بسیار ناب ظاهر شده است. این عطر زنانه مناسب قرارهای عاشقانه و قرارهای شبانه است. عطری که ذهن و قلب را درگیر می کند…
ورساچه کریستال نویر ویژگی دیگری دارد که بسیار مورد پسند خانم ها قرار می گیرد. این ویژگی، میزان پراکندگی و ماندگاری این عطر است. عطر ورساچه کریستال نویر، پخش بوی زیادی دارد. این عطر به وضوح در فضا قابل استشمام است. کریستال نویر به زیبایی مشام شما را نوازش می کند. این عطر را می توان به راحتی حس کرد و عمیقا لذت برد. کریستال نویر  همچنین تداوم بالایی دارد. این رایحه تلخ تا مدتی طولانی همراه شما خواهد ماند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.