عطر ورساچه برایت کریستال – Versace Bright Crystal

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ورساچه برایت کریستال – Versace Bright Crystal، معروف به عطر ورساچه صورتی، عطری خنک و شیرین است که در سال ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد.

برند عطر ورساچه اصالتاً یک برند ایتالیایی است و تا کنون توانسته بیش از ۵۰ عطر و ادکلن به بازار معرفی کند. سازنده عطر ورساچه برایت کریستال زنانه، آلبرتو موریلاس مشهور است؛

کسی که در مورد خصوصیات منحصر به فرد او باید گفت که او یک عطار خود آموخته، با حساسیت هنری والا به شمار می‌آید.

رایحه این عطر شیرین زنانه در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد.

برند:ورساچه
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر ورساچه برایت کریستال – Versace Bright Crystal

معروف به عطر ورساچه صورتی، عطری خنک و شیرین است که در سال ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد. برند عطر ورساچه اصالتاً یک برند ایتالیایی است و تا کنون توانسته بیش از ۵۰ عطر و ادکلن به بازار معرفی کند.

سازنده عطر ورساچه برایت کریستال زنانه، آلبرتو موریلاس مشهور است؛ کسی که در مورد خصوصیات منحصر به فرد او باید گفت که او یک عطار خود آموخته، با حساسیت هنری والا به شمار می‌آید.

رایحه این عطر شیرین زنانه در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد.

ورساچه صورتی با رایحه‌ای خنک، آرام، دلنشین و ملیح مناسب برای خانم‌های حساس که با استشمام نت‌های بعضی از عطرها دچار سردرد می‌شوند.

این ادکلن خنک زنانه را می‌توانید در روزهای خوش بهار و تابستان و در موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوال و همچنین قرارهای عاشقانه خود استفاده کنید.

ماندگاری آن کمی بیشتر از پخش بوی آن می‌باشد. رایحه این عطر به گونه‌ای است که هر چقدر هم آن را اسپری کنید، کسی را اذیت نمی‌کند.

نت بندی عطر ورساچه برایت کریستال

مهم‌ترین نت‌های عطر Versace Bright Crystal شامل آب، انار و یوزو و در نت‌های میانی، گل صد تومانی و نیلوفر آبی می‌باشد. نت‌های پایانی برایت کریستال را چوب ماهون، کهربا و مشک تشکیل می‌دهند.

وقتی عطر ورساچه صورتی اصل را اسپری کنید، در شروع یک فضای خیلی ملایم از ترکیب نت‌های شیرین گلی و ترشی انار را ایجاد می‌کند،

بسیار لطیف و سبک. کم کم فضا سنگین‌تر می‌شود و به سمت نت‌های چوبی می‌رویم. اما باز هم آن حس خنک و فرش بودن را لمس می‌کنید.

1. کیفیت عطر:

مجموعه عطر قیصری به کیفیت محصولات خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. عطر ورساچه برایت کریستال ارائه شده در این مجموعه، از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب تهیه شده است و کاملاً مشابه عطر اورجینال می‌باشد.

2. تنوع حجم:

شما می‌توانید عطر ورساچه برایت کریستال را در سه حجم 18، 30 و 50 میلی‌لیتر از مجموعه عطر قیصری تهیه کنید. این تنوع حجم، به شما امکان می‌دهد تا عطری با حجم مناسب نیاز خود را انتخاب کنید.

3. شیشه‌های اختصاصی:

شیشه‌های اختصاصی مجموعه عطر قیصری با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، جلوه‌ای خاص به عطر ورساچه برایت کریستال می‌بخشند. این شیشه‌ها از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و به حفظ کیفیت عطر شما کمک می‌کنند.

عطر ورساچه برایت کریستال

4. قیمت مناسب:

مجموعه عطر قیصری تلاش می‌کند تا عطرهای اورجینال و باکیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. قیمت عطر ورساچه برایت کریستال در این مجموعه، منصفانه و رقابتی است.

5. ضمانت اصالت:

مجموعه عطر قیصری ضمانت اصالت تمام محصولات خود را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اصالت عطر، آن را از این مجموعه تهیه کنید.

6. ارسال سریع:

مجموعه عطر قیصری عطرهای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌کند.

7. پشتیبانی و مشاوره:

شما می‌توانید در صورت نیاز به پشتیبانی و مشاوره، با کارشناسان مجموعه عطر قیصری تماس بگیرید.

 

مجموعه عطر قیصری با ارائه تنوع بی‌نظیری از عطرهای اورجینال و باکیفیت، تجربه خریدی لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد.

باعطر ورساچه برایت کریستال، درخشش و زیبایی را به خود هدیه دهید!

همچنین می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌ مجموعه عطر قیصری  مراجعه کنید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.