عطر ناسوماتو بلک افغانو – Nasomatto Black Afgano

شناسه محصول: نامعلوم

عطر بلک افغانو – Black Afgano عطری مجلل است که در سال های اخیر به دلیل ترکیب منحصر به فرد در کنار رایحه و بوی ماندگار آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید HIHI

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 800,000 تومان

توضیحات

عطر ناسوماتو بلک افغانو – Nasomatto Black Afgano

عطری مجلل است که در سال های اخیر به دلیل ترکیب منحصر به فرد در کنار رایحه و بوی ماندگار آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. رایحه عطر بلک افغان ترکیبی عالی از نت های چوبی و تند است که رایحه ای گرم و احساسی ایجاد می کند. اغلب به صورت عطری تیره، مرموز و پیچیده توصیف می‌شود که ماندگاری طولانی دارد و روی پوست باقی می‌ماند.

بلک افغانو توسط برند Nasomatto تولید می شود که توسط الساندرو گوالتیری در سال 2007 تاسیس شد. این برند به خاطر عطرهای نامتعارف خود که اغلب از مواد کمیاب و عجیب و غریب ساخته می شوند، شناخته شده است. عطرهای ناسوماتو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راز آلود و معما نهفته باشند و تصورات سنتی، زیبایی و احساسی بودن را به چالش بکشند. Black Afgano در سال 2007 به عنوان بخشی از مجموعه عطرهای Nasomatto به بازار عرضه شد. این عطر با رایحه خاص خود که در سراسر جهان شهرت داشت متمایز شد و در میان علاقه مندان به عطر طرفدارانی پیدا کرده و به خاطر جذابیت و گیرایی مورد تحسین قرار گرفته است.

نت های ابتدایی این عطر شامل ترکیبات سبزو شاهدانه است که بویی شاداب و دلنشین به آن می بخشد. نت های قلبی از تنباکو ، روایح چوبی، صمغ گیاهی و قهوه تشکیل شده است که پوششی چوبی وایجاد می کنند. نت های پایه از روایح دودی، عود تشکیل شده اند.

یکی از ویژگی های بارز عطر بلک افغان ماندگاری آن است. این عطر ساعت ها ماندگاری دارد و آن را به انتخابی ایده آل برای مناسبت های خاص یا مراسم رسمی تبدیل می کند. این عطر همچنین دارای سیلاژ قوی است، به این معنی که در هنگام حرکت، ردی را پشت سر پوشنده باقی می گذارد.

عطر بلک افغانو جدا از رایحه جذابش، در یک بطری با طراحی زیبا عرضه می‌شود که نشان‌دهنده شکوه و قدرتمندی آن است. بطری شیشه ای تیره با طرح های طلایی پیچیده تزئین شده است و آن را به یک قطعه تزئینی تبدیل می کند که با هدف خاصی طراحی شده است. علاوه بر این، بطری با طراحی زیبا عنصری از ظرافت را به هر مجموعه ای اضافه می کند.

خاستگاه عطر بلک افغانو را می توان در افغانستان جستجو کرد، گفته شده که در ترکیبات آن گیاه شاهدانه یا حشیش یافت. در خاتمه، عطر بلک افغانو عطری است که باید برای هرکسی که به تجمل و زیبایی اهمیت می دهد، جذاب باشد. عطر بلک افغانو با توجه به ترکیبات گرم و تلخی که دارد، به طور کلی برای آقایان مناسبتر‌ است با این حال، با توجه به رایحه منحصر به فردش از آن زمان در میان زنانی که  عطرهای تلخ و گرم را ترجیح می‌دهند محبوبیت پیدا کرده است. ترکیبی از نت‌های چوبی و تند آن، رایحه‌ای گرم و احساسی ایجاد می‌کند که تا ساعت‌ها ماندگاری دارد؛ چه در یک مراسم خاص شرکت کرده باشید و چه فقط به دنبال اضافه کردن رایحه لوکس به روال روزمره خود هستید، عطر بلک افغان یک انتخاب عالی است. البته ممکن است به دلیل رایحه شدید و متمایزش به مذاق همه خوش نیاید.

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.