عطر ناسوماتو بلاماج – Nasomatto Blamage

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ناسوماتو بلاماج – Nasomatto Blamage از برند معروف و معتبر ناسوماتو در سال 2014 به بازار عرضه و با استقبال و فروش کم نظیری رو به رو شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 1,020,000 تومان

توضیحات

عطر ناسوماتو بلاماج – Nasomatto Blamage

از برند معروف و معتبر ناسوماتو در سال 2014 به بازار عرضه و با استقبال و فروش کم نظیری رو به رو شد. Blamage یک عطر قدرمتند با ماندگاری بسیار بالا است. این عطر فوق العاده خاص طرفداران زیادی به صورت مشترک بین خانم ها و آقایان دارد. عطر بلک افغان از حشیش درست شده است و عطر بلاماج ناسوماتو از کوکائین این محصول با الهام از اسطوره های عطرهای کلاسیک، شخصیت منحصر به فردی به خود داده است.

Nasomatto Blamage با رایحه ملایم و رایحه تلخ برای استفاده در چهار فصل سال مناسب می باشد اما پیشنهاد ماه 24 استفاده از این عطر در فصل پاییز و زمستان است..

خالق عطر در مورد آن می گوید؛”ناسوماتو بلاماژ ساخته ای نامعقول و بداقبال است که در اثر قضاوت و مراقبت ناصحیح بوجود آمده است”

از نظر هر سازنده ی دیگری این عبارت احتمالا به معنی عذرخواهی می باشد، اما از منظر Alessandro Gualtieri، این عبارت یک ماموریت است.و در نتیجه این عطر از این برند فوق العاده محبوب همانند سایر محصولات آن به شکل خیره کننده ای می درخشد.

Blamage در گروه بویایی رایحه چوبی و رایحه مشکی دسته بندی می شود و طیف وسیعی از ذائقه ها را پوشش می دهد.قوی، فرح بخش و کمی اعتیادآور که بوی آن روزهای زیادی دوام می آورد.

باید گفت بلاماژ بهترین نوع ممکن از اشتباه است و ما را به این فکر می اندازد که گاهی ممکن است، مرتکب اشتباهاتی شویم که هرگز برایشان متاسف نخواهیم شد.

مشخصات عطر بلاماج ناسوماتو Nasomatto Blamage:
رایحه اولیه: روایح چوبی

رایحه میانی: چوب درخت غان

رایحه پایه: مشک، چرم

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.