عطر میس دیور – Miss Dior

شناسه محصول: نامعلوم

عطر  میس دیور-Miss Dior  در سال ۲۰۱۲ میلادی و پس از تولید چند نمونه گوناگون از میس دیور ها توسط Francois Demachy طراحی شد.

برند:دیور
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 630,000 تومان

توضیحات

عطر  میس دیور-Miss Dior  در سال ۲۰۱۲ میلادی و پس از تولید چند نمونه گوناگون از میس دیور ها توسط Francois Demachy طراحی شد. این عطر مخصوص خانم های جوان زیبا و سرزنده ای که در یک رابطه عاشقانه هستند ساخته شده است. به طور طبیعی میس دیور از یک عشق واقعی در عین حال همراه با شیطنت الهام گرفته است. ادکلن زنانه میس دیور بیانگر آزادی و اغواگری است و در یک آن شما را اسیر سحر و جادوی خود می کند. چهره تبلیغاتی آن نیز Natalie Portman بازیگر مشهور هالیوود می باشد. عطر میس دیور – Miss Dior، برگرفته شده از یک دختر مدرن و جذاب امروزی است که در تبلور احساسات و جاودانگی عشق او به هستی با این رایحه افسانه ای هیچ ابهامی نیست. حس رومانتیک این رایحه در عین هوشمندی وصف ناپذیرش تقدیم به تمام بانوان جوانی شده که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خود هستند. خانه عطر سازی دیور Dior پس از ارائه محصولات مختلفی با نام میس دیور-Miss Dior و پسوندهای گوناگون، این بار عطری از این سری عرضه کرده که هیچ پسوندی ندارد.

نسخه تویلت میس دیور پیش از این معرفی شده بود و اکنون نوبت به ارائه نسخه پرفیوم رسیده است. میس دیور در ترکیبات خود و در نت اولیه از پرتقال بهره می‌برد. نت میانی از یاس و رز تشکیل شده و در نت پایه نعناع هندی و مشک حضور دارند. این رایحه اغوا کننده آمیزه ای از توت های وحشی ، نارنگی سبز ، یاسمن صورتی ، نعناع هندی ، مشک و دیگر مواد گیاهی محرک است . در انتها باید گفت این عطر زنانه جادویی تنها متعلق به دیور Dior نیست بلکه بسیاری از برند های مطرح دنیا با الهام از این رایحه جایگاه و اعتباری فراوان در بین رقبای خود پیدا کرده اند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.