عطر مارلی پگاسوس، تجسمی از قدرت و ظرافت2011

شناسه محصول: نامعلوم

عطر مارلی پگاسوس، سفری به دنیای اساطیر

عطر مارلی پگاسوس، عطری مردانه با رایحه ای شرقی و چوبی است که در سال 2011 توسط برند پرفیومز د مارلی رونمایی شد. این عطر با ترکیبی از رایحه های تند و تیز، شیرین و چوبی، انتخابی ایده آل برای مردان امروزی است که به دنبال عطری خاص و منحصر به فرد هستند.

مجموعه عطر قیصری این عطر را در شیشه های ساده و اختصاصی خود با طراحی مینیمال و زیبا ارائه می دهد.

نت های بویایی عطر مارلی پگاسوس:

  • نت های ابتدایی: ترنج، نارنج، اسطوخودوس، رزماری
  • نت های میانی: یاس، بنفشه، جوز هندی، زعفران، چوب صندل سفید
  • نت های انتهایی: عنبر، مشک، خزه درخت بلوط، وانیل، دانه تونکا

ویژگی های عطر مارلی پگاسوس:

  • رایحه ای شرقی و چوبی: این عطر با ترکیبی از رایحه های تند و تیز، شیرین و چوبی، رایحه ای جذاب و دلنشین را به شما ارائه می دهد.
  • ماندگاری و پراکندگی بو فوق العاده: عطر مارلی پگاسوس با غلظت مناسب، ماندگاری و پراکندگی بوی فوق العاده ای دارد.
  • مناسب برای تمام فصول: این عطر با رایحه ای گرم و شیرین، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.
  • مناسب برای مردان امروزی: عطر مارلی پگاسوس با رایحه ای خاص و منحصر به فرد، مناسب برای مردان امروزی است.
حجم

18 میل, 30 میل, 50میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 532,000 تومان

توضیحات

عطر مارلی پگاسوس، تجسمی از قدرت و ظرافت

عطر مارلی پگاسوس، عطری مردانه با رایحه ای شرقی و چوبی است که در سال 2011 توسط برند پرفیومز د مارلی رونمایی شد. این عطر با الهام از اسطوره پگاسوس، اسب بالدار یونانی، خلق شده است. پگاسوس نماد قدرت، ظرافت، آزادی و خلاقیت است.

رایحه عطر مارلی پگاسوس:

عطر مارلی پگاسوس با ترکیبی از رایحه های تند و تیز، شیرین و چوبی، عطری جذاب و دلنشین را به شما ارائه می دهد. این عطر در شروع با رایحه ای تند و تیز از ترنج، نارنج، اسطوخودوس و رزماری شما را مجذوب خود می کند. در قلب عطر، رایحه ای شیرین و لطیفاز یاس، بنفشه، جوز هندی، زعفران و چوب صندل سفید خودنمایی می کند. در پایه عطر نیز رایحه ای گرم و عمیق از عنبر، مشک، خزه درخت بلوط، وانیل و دانه تونکا به مشام می رسد.

عطر مارلی پگاسوس با ماندگاری و پراکندگی بوی فوق العاده، شما را در طول روز خوشبو نگه می دارد. این عطر برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

عطر مارلی پگاسوس، عطری خاص و منحصر به فرد است که شما را از دیگران متمایز می کند. این عطر انتخابی ایده آل برای مردان امروزی است که به دنبال عطری جذاب و دلنشین با ماندگاری و پراکندگی بوی فوق العاده هستند.

مجموعه عطر قیصری مفتخر است که عطر مارلی پگاسوس را در شیشه های ساده و اختصاصی خود با طراحی مینیمال و زیبا ارائه می دهد. این شیشه ها با حذف واسطه ها، عطرها را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نماید.

عطر مارلی پگاسوس
بطری پرفیوم د مارلی برای رایحه پگاسوز

 

در ادامه به بررسی داستان عطر مارلی پگاسوس می پردازیم:

عطر مارلی پگاسوس با الهام از اسطوره پگاسوس، اسب بالدار یونانی، خلق شده است. پگاسوس نماد قدرت، ظرافت، آزادی و خلاقیت است.

در یونان باستان، پگاسوس اسب بالدار زیبایی بود که از خون مدوسا، هیولای افسانه ای، متولد شد. پگاسوس به بلروفون، قهرمان یونانی، تعلق داشت و او را در یاری رساندن به پرسیوس در نبرد با مدوسا یاری کرد. پگاسوس همچنین اسب بالدار آپولو، خدای خورشید، بود.

عطر مارلی پگاسوس تجسمی از قدرت، ظرافت، آزادی و خلاقیت پگاسوس است. این عطر عطری جسورانه و سرشار از اعتماد به نفس است که شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کند.

عطر مارلی پگاسوس برای مردانی مناسب است که به دنبال عطری خاص و منحصر به فرد هستند که شخصیت آنها را به نمایش بگذارد. این عطر انتخابی ایده آل برای مناسبت های خاص و مهمانی های رسمی است.

مجموعه عطر قیصری به شما توصیه می کند که عطر مارلی پگاسوس را در شیشه های ساده و اختصاصی خود با طراحی مینیمال و زیبا تهیه کنید. این شیشه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب، بهترین انتخاب برای نگهداری از این عطر گرانبها هستند.

شما می توانید عطر مارلی پگاسوس را به صورت آنلاین یا حضوری از طریق وب سایت یا فروشگاه های مجموعه عطر قیصری خریداری نمایید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.