عطر دیور هوم کلون – Dior Homme Cologne

شناسه محصول: نامعلوم

عطر دیور هوم کلون-Dior Homme Cologne، نسخه دیگری از مجموعه عطرهای دیور هوم Dior Homme است که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد.

برند:دیور
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر دیور هوم کلون-Dior Homme Cologne، نسخه دیگری از مجموعه عطرهای دیور است که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. یک رایحه سبک و لطیف برای لذت بردن شما.

Francois Demachy طراح این عطر می گوید: “دیور هوم کلون Dior Homme Cologne از هر نوع کلیشه و تکرار به دور است. یک کشف جدید، پرقدرت و بدون درنگ و در عین حال پیچیده.” چهره تبلیغاتی این عطر Jude Law و Robert Pattinson بازیگران هالیوودی هستند.

عطر دیور هوم کلون-Dior Homme Cologne، با رایحه ای خنک و ترش حاصل مرکبات، گل ها، ترنج و شکوفه گریپ فوروت ایتالیایی مخصوص استفاده در روزهای گرم تابستانی خلق شد. این عطر حس خالص، ناب و تازه بودن را درست همانند پوشیدین یک لباس نخی و سفید بعد از استحمام به انسان می دهد.

با اولین اسپری از عطر دیور هوم کلون Dior Homme Cologne روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، انرژی مثبت و شادی را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب شکوفه‌ی درخت گریپ‌فروت ساخته می‌شوند. بوی چوبی و شیرین این نت‌‌ میانی، هیجان و تمرکز را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت ‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک تشکیل شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، اعتمادبه‌نفس بالایی خواهید یافت.

مناسب: بهار و تابستان

مردانه: خنک و ترش

رایحه اولیه: ترنج

رایحه میانی: شکوفه گریپ فروت

رایحه اصلی: مشک

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.