عطر لانوین اکلت2002 – Lanvin Eclat d´Arpege

شناسه محصول: نامعلوم

عطر لانوین اکلت – Lanvin Eclat d´Arpege

رایحه‌ای فراموش‌نشدنی برای بانوان ظریف و شیک‌پوش

عطر اکلت لانوین، عطری زنانه و محبوب از برند مشهور لانوین است که در سال ۲۰۰۲ توسط کارین دابرویل، عطرساز برجسته، خلق شد. این عطر با رایحه‌ای ملایم، گلی و میوه‌ای، تجسمی از ظرافت، لطافت و زنانگی است و به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در جهان تبدیل شد.

برند:لانوین
حجم

18 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 225,000 تومان

توضیحات

عطر لانوین اکلت – Lanvin Eclat d´Arpege

عطر اکلت لانوین یکی از عطرهای محبوب برند لانوین شناخته می‌شود؛ عطرeclat عطری است گلی و میوه ای Floral-Fruity که دارای رایحه‌های تازه و شاداب است. برند فرانسوی لانوین در سال 1889 تاسیس شد و از آن زمان به یکی از برندهای مشهور و معتبر در دنیای مد و عطرسازی تبدیل شده است؛

این برند با ترکیبی از طراحی زیبا، کیفیت بالا و ظرافت خاص خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت عطرسازی به‌دست آورد. لانوین عطری افسانه‌ای است که نمایانگر تم موسیقی و ترکیب ظریف، شکننده و فرشته‌ای است؛ این ادکلن توسط کارین دوبر ویل در سال 2002 خلق شد اما همچنان بعد از گذشت بیست سال روز به روز به طرفداران آن اضافه می‌شود.

ULanvin Eclat d´Arpege1 400x400 3

 

دوبرویل از دنیای موسیقی و چنگ الهام گرفت و تصمیم گرفت عطری بسازد که حس ملودی لطیف و ظریف را القا کند. نتیجه عطر لانوین اکلت بود، عطری که هم گلی و هم میوه ای است. این عطر از ترکیبی از نت های گلی، میوه ای و چوبی تشکیل شده است و به یک عطر کلاسیک برای خانم ها تبدیل شده است.

نت های بویایی عطر لانوین اکلت

نت های عطری لانوین اکلت ترکیبی از رایحه های میوه ای و گلی است. نت های ابتدایی این عطر شامل برگ نارنج، یاس بنفش و شکوفه هلو است. برگ نارنج رایحه ای از مرکبات است که طراوت و درخشندگی را به عطر می بخشد، در حالی که یاس بنفش رایحه ای گلی است که ظرافت و زیبایی را به عطر می بخشد.

شکوفه هلو یک نت میوه ای است که رایحه ای شیرین و لطیف به عطر می بخشد.این نت‌ها رایحه‌ای تازه و میوه‌ای به عطر می‌دهند که برای استفاده در روز عالی است.

نت های میانی لانوین اکلت شامل ویستریا، چای سبز و گل صد تومانی  است.ویستریا یک نت گلی است که حسی لطیف و زنانه به عطر می بخشد، در حالی که چای سبز رایحه ای تازه و نشاط آور است که تردی را به عطر می بخشد.

گل صد تومانی قرمز نت گلی است که ظرافت و زیبایی را به آن اضافه می کند. این نت‌ها یک عنصر گلی را به عطر اضافه می‌کنند که میوه‌ای نت‌های بالایی را متعادل می‌کند.

نت های پایه این عطر شامل چوب سدر، مشک و عنبر است. چوب سدر رایحه ای چوبی است که عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشد، در حالی که مشک رایحه ای گرم و حسی است که حس حسی را به عطر می بخشد. عطر کهربا رایحه ای گرم و شیرین است که حس زنانگی را به عطر می بخشد.

این نت‌ها رنگی گرم و حسی به عطر می‌دهند که به آن عمق و پیچیدگی می‌بخشد.

چه زمانی از عطر لانوین اکلت استفاده کنیم ؟

یکی از چیزهایی که لانوین اکلت را منحصر به فرد می کند ترکیب رایحه های میوه ای و گلی آن است. این عطر خیلی شیرین یا گلی نیست، اما همچنان رایحه ای بازیگوش و زنانه دارد که برای استفاده در روز عالی است. این عطر همچنین به اندازه کافی همه کاره است که در هر فصلی قابل استفاده است.

ابعاد قابل سفارش

شما میتوانید عطر لانوین اکلت را در چهار سایز 18 میل – 30 میل – 50 میل و 100 میل با غلظت پیورپرفیوم (80% غلظت) تهیه بفرمایید .

  • اگر از رایحه عطر اکلت لانوین لذت میبرید به شما رایحه هالووین زنانه را هم پیشنهاد میکنیم.
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.