عطر مارلی اوریانا – Marly Oriana

شناسه محصول: نامعلوم

عطر مارلی اوریانا – Marly Oriana از کلکسیون بی نظیر پارفومز د مارلی فرانسه است که دارای طبع کاملا معتدل و شیرین می‌باشد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 975,000 تومان

توضیحات

عطر مارلی اوریانا – Marly Oriana از کلکسیون بی نظیر پارفومز د مارلی فرانسه است که دارای طبع کاملا معتدل و شیرین می‌باشد. این عطر نوظهور در سال ۲۰۲۱ توسط دو طراح برتر عطر های جهان یعنی ناتالی لارسن و حمید مراتی کاشانی ساخته شده و مختص بانوانی است که از تناژ بویی مرکباتی لذت می‌برند. اوریانا عطری شیک و کاملا مجلسی است که سبب ایجاد احساسات ناب و بروز انرژی برای گذراندن ساعاتی خاص در مجالس باشکوه را به بانوان القا می‌کند. ماندگاری و پخش بوی این عطر به سبب برخورداری از نت‌های میوه‌ای متعادل و مناسب است و از انواع عطرهای های با کیفیت این برند خوشنام محسوب می‌شود.

نت‌های عطر مارلی اوریانا از پرتقال و گریپ‌فروت و ترنج شروع می‌شود و پس از چند دقیقه به تمشک و انگور سیاه تبدیل می‌شود. نهایتا رایحه مشک و خامه و گل ختمی سبب دلربایی و ایجاد نشاط در فرد می‌شود. این عطر مناسب برای تمامی فصول سال است و یکی از ادکلن‌های پر طرفدار و همیشگی در میان مجموعه‌ی د مارلی می‌باشد.

عطر پارفومز د مارلی اوریانا – PARFUMS de MARLY Oriana یک محصول عجیب و خارق العاده از برند پارفیوم دمارلی – Parfums de Marly است که در همان ماه های ابتدایی که وارد بازار شد توانست بسیار جلب توجه کند و کشور مبدا آن فرانسه است. این عطر دارای رایحه ی شیرین و طبع خنک است. به دلیل طبع معتدلی که دارد مناسب استفاده در همه ی روزهای سال است.

این ادکلن،چرا که دارای یک رایحه اسپرت و بسیار خاص بود و ماندگاری و پخش بوی بالای آن هر کسی را به وجد می آورد.این رایحه دارای یک نیروی وحشیانه و مهار نشدنی و فریبنده است،به راحتی می تواند تمام کسانی را که اطراف شما هستند فریب داده و قلب همه را به سمت شما هدایت کند.تنها کسانی که می خواهند در مرکز توجه باشند این رایحه را انتخاب می کنند.

در ابتدا بعد از استفاه از عطر پارفومز د مارلی اوریانا PARFUMS de MARLY Oriana روی پوست یا لباس خود،رایحه ای از ترنج ، نارنگی ماندارین، گریپ فروت را استشمام خواهید کرد که موجب افزایش انرژی شما می شود.پس از گذشت چند ساعت ترکیبی از روایح شکوفه پرتقال ، انگور فرنگی سیاه، تمشک جایگزین روایح اولیه می شوند که شور و نشاط دو چندانی به شما خواهند بخشید. در نهایت بوی مشک ، گل ختی ، پف نبات، خامه فضا را پر خواهد کرد و شما را در ذهن اطرافیان به یادماندنی میکند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.