عطر دیور ساواج ساواژ – Dior Sauvage

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ساواج – Sauvage محصول جدید خانواده Sauvage از برند دیور عطری مردانه که در سال 2018 به بازار عرضه شد. نمونه قبلی این عطر در غلظت ادوتویلت ارائه شده بود.

برند:دیور
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 630,000 تومان

توضیحات

عطر ساواج – Sauvage

محصول جدید خانواده Sauvage از برند دیور عطری مردانه که در سال 2018 به بازار عرضه شد. نمونه قبلی این عطر در غلظت ادوتویلت ارائه شده بود که در این ورژن میزان غلظت بالاتر رفته و رایحه آن نیز تا حدی سنگین تر و رسمی تر شده است که موجب شده رنج سنی بالاتری را شامل شود.

مجموعه عطرهای ساواج از برند کریستین دیور از سال 1966 شکل گرفته است. به طور کلی این عطرها دارای رایحه خنک و مردانه با میزان ماندگاری و پراکندگی بالایی هستند.

عطر ساواج دیور توسط عطاری به نام فرانسوا دماشی طراحی و ساخته شد. رایحه ابتدایی با نت های ترنج و نارنگی شروع میشود. پس از گذشت مدتی رایحه چوبی آن به مشام میرسد و در نت پایانی اسانس های وانیل، صمغ کندر و دانه تونکا حس میشود. ترکیب نارنج به عنوان یک عضو از خانواده مرکبات که بوی شیرینی دارد، به همراه فلفل سیچوان که با ویژگی تندش انرژی زیادی را به شما و اطرافیانتان منتقل میکند در کنار رایحه عنبر، این رایحه بی نظیر را ساخته است.

سازندگان این عطر در توصیف ورژن جدید ساواج آنرا الهام گرفته از مناظر زیبای مهتابی و آسمان های تاریک دانسته اند. این عطر نتیجه یک رایحه شرقی غنی و سرمست کننده است. جانی دپ بازیگر معروف هالیوودی نیز کلیپ تبلیغاتی عطر ساواج را باری کرده است. استفاده ار این عطر در مجالس رسمی و میهمانی های دوستانه پیشنهاد میشود.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.