عطر آلفرد دانهیل آبی_دیزایر بلو – Dunhill Desire Blue

شناسه محصول: نامعلوم

عطر دانهیل آبی_دیزایر بلو – Dunhill Desire Blue، یکی از معروف ترین عطر های خنک در کشور ما، ایران، محسوب می شود.

برند:دانهیل
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر آلفرد دانهیل آبی_دیزایر بلو – Dunhill Desire Blue، یکی از معروف ترین عطر های خنک در کشور ما، ایران، محسوب می شود. رایحه ای خنک، ملایم و شیرین این عطر مردانه را از زمان تولیدش تا به امروز بسیار محبوب نگه دارد. عطر آلفرد دانهیل آبی عطر مردانه ، این رایحه بیشتر از نت های دریایی، میوه های خنکی مثل پرتقال و ترنج که در این عطر به کار رفته اند حاصل می کند. این رایحه با پایه ی شیرینی از مشک و کهربا و دانه ی تونکا غوغایی به پا می کند که کمتر کسی هست که این رایحه را نپسندد. رایحه ی عطر آلفرد دانهیل دیزایر بلو در عین ملایمت بسیار تاثیرگذار و جذاب است. مردی با این رایحه شاهزاده ی دلفریب هر جمعی خواهد شد.

عطر آلفرد دانهیل دیزایر بلو با رايحه ی گياهان توليد و وارد بازار جهانی عطر شد. این ترکیبات در این عطر عموما مورد توجه مردان مشکل پسند قرار می گیرد. می توان گفت عطر آلفرد دانهیل دیزایر بلو در مقایسه با دیگر عطرهای خنک از ماندگاری بهتر و پخش بوی بالاتری برخوردار است. علی رقم گذشت مدت طولانی از تولید عطر مردانه  dunhill DESIRE BLUE به دلیل خنکی فوق العاده اش هنوز این ادکلن جایگاه خود را در لیست پرفروشترين و محبوبترين های دنیا حفظ کرده است. این عطر با قدرت شگرفی که دارد شما را بیش از هر وقتی مورد توجه قرار می دهد.

در به‌کار بردن کردن این محصول گشاده دستی کنید و با اسپری کردن به قدر مناسب روی لباس و بدن خود اجازه دهید که رایحه‌های دلپذیر نارنج و نیلوفر اطرافیان شما را مجذوب کند.

نت‌ ابتدایی آن ترکیبی پیچیده از میوه و گل است. رایحه شیرین میوه لیچی (سرخالو چینی) در آن، توسط رایحه خنک پرتقال ماندارین (نوعی نارنگی) و طراوت و ترشی رایحه برگاموت (ترنج) متعادل می‌شود. عطر گل لوتوس (نیلوفر آبی) به ‌آرامی رایحه گلی خود را که یکی از دلایل جذابیت‌های عجیب این عطر است به این ترکیب قرض می‌دهد؛

در نت‌ میانی ترکیب رایحه‌های فِرِش سی نُتز (رایحه‌های دریایی و اقیانوسی) با شیرینی و خنکی رایحه مرکباتی اُرنج (پرتقال) در تعادل نسبی است و با اضافه شدن رایحه چوبی و تند رز وود برزیلی (چوب برزیلی) به این عطر حس جوانی و انرژی خاصی می‌بخشد که در چرخش با ترکیب جا اُفتاده نت اولیه آن است،

در نت پایانی هم رایحه تونکا، بنزوئین و امبر وود (کهربا) سبب تشکیل بوی مطبوع شکلاتی مانندی در آن می‌شوند که با اضافه شدن رایحه شیرین و معطر مُشک سفید به ترکیب نت پایانی، بر ماندگاری این نت بسیار می‌افزاید؛ به نحوی که نت پایانی پایدارترین رایحه این عطر می‌شود و مدت‌ها بعد از بین رفتن سایر رایحه‌ها همچنان مشام شما را می‌نوازد.

در مجموع با بررسی توسط کارشناسان صنعت عطر می‌توان آلفرد دانهیل دیزایر بلو مردانه را با توجه به رایحه ملایم و ترش آن، در گروه بویایی معطر سبز “Aromatic Green” قرار داد.

آکوردهای اصلی بویایی این عطر نیز به ترتیب مرکباتی “Citrus”، رایحه‌های دریایی “Marine” و معطر “Aromatic” هستند. استفاده‌کنندگان از این عطر در وب‌سایت‌ها و فروم‌های تخصصی نظر خود را بدین‌گونه اعلام کرده‌اند که رایحه سرخالو، رایحه‌های دریایی و پرتقال را بیشتر از سایر ترکیبات موحود در این عطر احساس کرده‌اند.

با توجه به گروه بویایی اعلام شده توسط کارشناسان و همچنین نظر منتقدین و استفاده‌کنندگان از این عطر، می‌توان گفت آلفرد دانهیل دزایر بلو با رایحه خُنک و ملایم خود که حس آبی اقیانوس را برایتان به ارمغان می‌آورد، برای کاربری روزانه مناسب بوده و به‌خصوص در فصول گرم سال چهره مطبوعی از شما ارائه می‌دهد.

دیزایر بلو رایحه‌ای برای مرد مستقل و خود محور است و همچنین برای کاربردهای روزانه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. آلفرد دانهیل دزایر بلو یک عطر امروزی سبز برای مردان است و توانسته با توجه به قیمت مناسب و سال‎‌های زیادی که در خط تولید بوده است، همچنان اصالت خود را حفظ کرده و طرفداران خود را راضی نگه دارد؛ و این مهم ممکن نیست مگر با ارائه محصولی دلپذیر و در کلاس جهانی!

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.