عطر تام فورد گری وتیور – Tom Ford Grey Vetiver

شناسه محصول: نامعلوم

عطر مردانه تام فورد گری وتیور – Tom Ford Grey Vetiver در سال 2014 به عنوان یکی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین عطرها در بین آقایان شناخته شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 450,000 تومان

توضیحات

عطر مردانه تام فورد گری وتیور – Tom Ford Grey Vetiver

در سال 2014 به عنوان یکی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین عطرها در بین آقایان با سلیقه عطری خاص و شیک شناخته شد.

اسانس مردانه تام فورد گری وتیور Tom Ford Grey Vetiver در سال 2014 به عنوان یکی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین عطرها در بین آقایان با سلیقه عطری خاص و شیک شناخته شد. عطر مردانه گری وتیور تام فورد از مجموعه عطر های مردانه برند تام فورد است که مناسب برای استفاده در نیمه اول و گرم سال است.
اسانس مردانه تام فورد گری وتیور بسیار خوشبو و شیک شرکت تام فورد نتیجه تلاش عطر ساز معروف بنام می باشد.

این عطر دارای رایحه با بوی تند و شیرین ساخته شده که برای مردان مرموز و خاص پسند، بسیار جذاب است. عطر تام فورد عطری است بسیار شیرین و تند که آقایان خوش پوش، بسیار رایحه مرکباتی آن را می پسندند.

Tom Ford Grey Vetiverعطریست مردانه که از ترکیبات مرکباتی زیاد و ترکیبات چوبی ملایم تری تشکیل شده است، به طوری که این رایحه مردانه را برای محافل روزانه در فصل های گرم سال بسیار مناسب می کند.

این اسانس شیرین و تند برند تام فورد به‌ سرعت با بوی لیمو، نارنج، ریحان و گریپ‌فروت آغاز می شود؛ که همان انرژی مرکباتی خود را به راحتی منتقل می کند.

سپس در نت‌ های میانی خود از ریشه زنبق و گیاه درمنه و مریم گلی تشکیل شده که ترکیبی است از احساسات شاد و پر از اعتماد بنفس. نت‌های تند پایانی عطر تام فورد از ترکیب مشک، عنبر و علف وتیور ساخته شده است. که در نهایت رایحه این عطر شادی و هیجان خاصی را به وجود می آورد.رایحه اولیه : لیمو، نارنج، ریحان و گریپ‌فروت

رایحه میانی : ریشه‌ی زنبق، مریم‌گلی و گیاه درمنه

رایحه پایه : علف وتیور، مشک، عنبر و اوک‌موس

عطر تام فورد گری وتیور با رایحه شیرین و تند خود مناسب برای فصل گرم تابستان و بهار می باشد. عطر تام فورد با پخش بوی عالی و ماندگاری بالا انرژی و نشاط جوانی و شادابی را به شما هدیه می دهد.

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.