عطر تام فورد ماندارینو دی آمالفی – Tom Ford Mandarino di Amalfi

شناسه محصول: نامعلوم

عطر تام فورد ماندارینو دی آمالفی – Tom Ford Mandarino di Amalfi عطریست زنانه و مردانه که در سال ۲۰۱۴ از کمپانی پرآوازه، لاکچری و بسیار معروف تام فورد از کشور ایالات متحده ساخته و به بازار جهانی عرضه گردید.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 480,000 تومان

توضیحات

عطر تام فورد ماندارینو دی آمالفی – Tom Ford Mandarino di Amalfi

عطریست زنانه و مردانه که در سال ۲۰۱۴ از کمپانی پرآوازه، لاکچری و بسیار معروف تام فورد از کشور ایالات متحده و توسط دستان کاردیده عطرساز مشهور دنیای عطر سازی خانم کالیس بکر (Calice becker) ساخته و به بازار جهانی عرضه گردید.

عطر ماندارینو دی آمالفی از آکوردهای اصلی و برجسته مرکبات، آروماتیک، گل‌های سفید، تازه و با طراوت، گیاهان سبز و مشک تشکیل شده است که این عطر بی‌نظیر را در دسته عطرهایی با گروه بویایی مرکبات آروماتیک قرار می‌دهد. رایحه عطر ماندارینو دی آمالفی آکوا تام فورد با الهام از سواحل آمالفی کشورایتالیا خلق شده است.

رایحه‌ای تازه و مرکباتی با حال و هوای مدیترانه‌ای که بر روی پوستتان همچون نسیمی ملایم آهسته قدم می‌زند و شما را مست و مدهوش رایحه خود خواهد کرد که شروعی جذاب مرکباتی، خنک، ترش و آبکی دارد به مرور در نت قلب تند و گلی می‌شود اما همچنان نت‌های مرکبات در آن برجسنه و قابل تشخیص است و در انتها وتیور و کهربا به زیبایی این رایحه تابستانی خوش طعم را کامل می کند.

با توجه به طبع خنک و طعم ترش و تندی که این عطر داراست از این رو آن را مناسب استفاده روزمره، پیاده روی، لب ساحل، هنگام باشگاه رفتن و محافل و دورهمی های دوستانه کرده است. همچنین طبع خنک این عطر موجب شده بسیار مناسب استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و به ویژه تابستان های داغ باشد.

کمپانی لوکس و نامی تام فورد عطر ماندارینو دی آمالفی آکوا با حجمی معادل ۱۰۰ و ۵۰ میلی لیتر با پخش بویی مناسب و ماندگاری قابل توجه برای مردان و زنانی که علاقمند به روایح مرکباتی، دریایی و خنک دارند؛ ارائه کرده است. این عطر حتی به زوج هایی که علاقمند به استفاده از یک رایحه خاص به صورت مشترک هستند؛ پیشنهاد می‌شود.

با اسپری کردن مقدار کمی از این عطر خنک و لاکچری بر روی نواحی نبض دار پوست خود روایح نت‌های ابتدایی این عطر را احساس می‌کنید که متشکل از نارنگی ماندارین، گریپ فروت، ترنج، ترخون و نعناع می‌باشد. از ترکیب این نت‌ها باهم رایحه‌ای خنک،ترش، ابکی و مرکباتی را استشمام می‌کنید که حس تازگی و سرمای مطبوعی را برایتان رقم خواهد زد.

بعد از مدت نه چندان طولانی نت‌های میانی و از راه رسیده و جایگزین نت‌های ابتدایی کار می‌شوند که ترکیبی از شکوفه‌های پرتغال، لیمو ترش زرد، ریحان، گیاه مریم گلی، گل‌های وحشی، آویشن، دانه گشنیز و دانه فلفل است. ترکیب این نت‌ها باهم روایح خنک و مرکباتی این عطر را پایدار ساخته و آن را تند و گلی می‌کند به طوری که احساس می‌کنید در کنار ساحلی بر روی شن های داغ در حال استراحت هستید و بادهای ساحلی همراه با صدای موج ها پوست شما را نوازش می‌کند.

پس از گذشت چندین ساعت و کمرنگ شده نت‌های میانی و ابتدایی نت‌های پایه و اصلی این عطر یونیسکس از راه می‌رسند که شامل نت‌های خس خس، انگور فرنگی سیاه، مشک،صمغ لابدانوم، گل یاسمن سفید، ترشح گربه زباد و کهربا است. در انتها دیگر نت‌ها به تدریج کمرنگ تر شده ولی گل یاسمن، انگور فرنگی و کهربا همچنان برجسته خواهند ماند.

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.