عطر بولگاری امنیا کریستالین – Bvlgari Omnia Crystalline

شناسه محصول: نامعلوم

بولگاری امنیا کریستالین – Bvlgari Omnia Crystalline،این عطر الهام گرفته از کمال شفافیت است او ظریف و مهربان و با لطافت مانند احساس لمس کردن گلبرگهای یک گل میباشد. این عطر توسط Alberto morillas در سال 2005 تولید شد.

این عطر درخشان، ذات گل‌های یخی را به تصویر می‌کشد. نت‌های آغازین اومنیا کریستالین براساس روایح شاداب چوب خیزران (بامبو) و گلابی آسیایی شکل می‌گیرند که آرومای باطراوت و بسیار اصیلی دارد، چیزی شبیه به سیب و گلابی. نت‌های میانی هم تحت سیطره سویه زنانه و لطیف شکوفه لاله مردابی هستند،

درحالی که نت‌های پایانی از نت‌های چوبی شیک سرشته شده‌اند. آمیزه اومنیا کریستالین در سال 2005 و توسط آلبرتو موریلاس ساخته شده است.

 

حجم

18 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 270,000 تومان

توضیحات

معرفی عطر بولگاری امنیا کریستالین2005:

عطر بولگاری امنیا کریستالین – Bvlgari Omnia Crystalline، یک عطر زنانه با رایحه‌ای شیرین و معتدل است. این عطر در سال ۲۰۰۵ توسط “آلبرتو موریلاس” طراحی شده است.

رایحه اصلی این عطر، رایحه مشک و وانیل است که با رایحه های مرکباتی و گل های سفید ترکیب شده است. عطر بسیار خوشبو و دوست داشتنی است و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان مناسب است. بولگاری امنیا کریستالین،

نسخه بهبود یافته‌ای از عطر Aménia Crystaline محصول سال 2005 می‌باشد. در این نسخه، رایحه‌ها به صورت قابل توجّه‌تر و شدیدتر حضور دارند.

نوع عطر پیور پرفیوم*
برند بولگاری
عطار آلبرتو موریلاس
طبع خنک
سال عرضه 2005
گروه بویایی گلی آبزی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه چوب خیزران، گلابی
اسانس میانی لاله مردابی، چای ، برگ و جوانه انگور فرنگی
اسانس پایه مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب گایاک

*غلظت پیورپرفیوم بالاترین کیفیت و به درصد 65%تا89% اسانس معطرمیباشد

عطر بولگاری امنیا کریستالین مناسب هر پوستی نبست:

قابل ذکر است که بسته به نوع پوست و شخصّيّت فردي، عطر همچنان ممكن است در بعضي افراد باعث حساسيّت يا اليرژي شود. بنابراین، قبل از استفاده از آن، بهتر است تست پوستی را انجام دهید.ولی بهتر است روی لباس استفاده شود.

عطر بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline  عطری است با رایحه خنک و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر عرضه شد . عطر بولگاری امنیا کریستالین عطری است ملایم و شیرین.

نت بندی :

این عطر  درخشان، ذات گل‌های یخی را به تصویر می‌کشد. نت‌های آغازین اومنیا کریستالین براساس روایح شاداب چوب خیزران (بامبو) و گلابی آسیایی شکل می‌گیرند که آرومای باطراوت و بسیار اصیلی دارد،

چیزی شبیه به سیب و گلابی. نت‌های میانی هم تحت سیطره سویه زنانه و لطیف شکوفه لاله مردابی هستند، درحالی که نت‌های پایانی از نت‌های چوبی شیک سرشته شده‌اند.

آمیزه اومنیا کریستالین در سال 2005 و توسط آلبرتو موریلاس ساخته شده است.
عطر زنانه بولگاری امنیا کریستالین – Bvlgari Omnia Crystalline از خانه عطر بولگاری، در گروه بویایی عطرهای گلی آبزی توسط Alberto Morillas طراحی و در سال 2005 روانه ی بازار شد.

امنیا کریستال، از دسته عطرهای خنک بوده، لذا این عطر زنانه مناسب بهار و تابستان می باشد.

بطری عطر بولگاری امنیا کریستالین:

بطری این عطر از دو دایره‌ی در هم قفل شده تشکیل شده است. روی این دایره‌ها نشان بولگاری دیده می‌شود. رنگ سفید و نقره ای بطری این محصول نام کریستالین را در ذهن شما تداعی خواهد کرد.و شما میتونید از مجموعه ما با شیشه های اختصاصی ما تهیه کنید.

100ml عطر بولگاری امنیا کریستالین اختصاصی مجموعه
رایحه انتخابی شما در این شیشه تقدیم می شود

 

عطر بولگاری امنیا کریستالین با رایحه ملایمش یادآور گلبرگ لطیف گل ها میباشد.امنیا کریستال بوی ملایمی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به‌ویژه بهار پیشنهاد می‌شود.

به محض اینکه عطر بولگاری امنیا کریستالین را بر روی نبض خود اسپری میکنید رایحه ی میوه ای با حضور گلابی مشام شما را پر خواهد کرد.

طولی نخواهد کشید که روایح برگ چای،انگور فرنگی ، لاله مردابی،گل نیلوفر جایگزی رایحه ی اولیه میشود و در انتها رایحه ی چوبی و مشکی جذابیت این عطر را چند برابر خواهد کرد.
برند عطر بولگاری–Bvlgari اصالتا یک کمپانی عطر  ایتالیایی است . این تولید کننده ی عطر تا کنون بیش از ۶۶  عطر با برند بولگاری | Bvlgari وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی بولگاری | Bvlgari از سال 1884 شروع به کار نموده و از سال 1992 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. عطر های این کمپانی اکثرا زنانه است.
کمپانی بولگاری در سال 1884 با تولید جواهر آلات توسط Sotirio Bvlgari در شهر رم تاسیس و در سال 1905 به همراه دو پسرش Constantino و Giorgio آن را گسترش داد.

نام شرکت مشتق شده از نام فامیل موسس آن است و حرف v بعد از B در لاتین یو خوانده میشود در نتیجه تلفظ درست آن همان بولگاری می باشد.

عطر بولگاری امنیا کریستالین
در شیشه عطر ترکیب 24 ساعت را مشاهده میکنید

بولگاری اصالتا اهل یونان بود و جواهرسازی را آنجا آموخته بود. Bvlgari در اولین فاز در سال 1970 شعبات دیگر را در نیویورک، جنوآ، مونت کارلو و پاریس افتتاح کرد

و رفته رفته تولید محصولاتی از قبیل ساعت، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و چرم و همچنین ساخت هتل را آغاز کرد.
در سال 1992 تنوع محصولات خود را این بار با تولید عطر و ادکلن با طراحی عطر Eau Parfumee au The Vert بالا برد. بولگاری ها اینک بیش از 300 شعبه فروش در سراسر دنیا دارد.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.