عطر باربری لندن زنانه – Burberry London for Women

شناسه محصول: نامعلوم

باربری لندن زنانه – Burberry London for Women عطر بسیار عالی تنباکویی، عطر باربری لندن با ارزش خرید بالا قابل رقابت با برند هاییی همچون تام فورد و مارلی است

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 480,000 تومان

توضیحات

باربری لندن زنانه – Burberry London for Women

عطر بسیار عالی تنباکویی، عطر باربری لندن با ارزش خرید بالا قابل رقابت با برند هاییی همچون تام فورد و مارلی است. این عطر توسط آنتوان میزندی با گروه بویایی شرقی ادویه‌ای طراحی و به بازار عرضه شده است.

خرید بربری لندن  با رایحه گرم و شیرین برای استایل‌ یک جنتلمن پیشنهادی ایده‌آل می‌باشد. این عطر گرم مردانه خوش بازخورد را در فصل‌های پاییز و زمستان می‌توانید با استایل‌های روزانه و کژوال ست کرده و لذت ببرید. پخش‌بو و ماندگاری آن از نظر متخصصین تیم قیصری دارای امتیاز 8 می‌باشد.

نت‌های مهم این عطر شیرین مردانه دارچین و برگ تنباکو می‌باشد. پس از اسپری عطر Burberry London  بر روی پوست و یا لباس خود در شروع فضای مرکباتی، اسطوخدوس، ترنج و دارچین را داریم. و با گذر مدت زمان کوتاه در نت‌های میانی رایحه چرم و گل ابریشم را داریم و در نهایت و در نت‌های پایه روایح اوپوپوناکس، تنباکو، چوب گایاک و خزه درخت بلوط را داریم.

قیصری یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عطر است که در زمینه بررسی تخصصی عطر  از بهترین برندهای دنیا فعالیت دارد. ما خرید عطر Burberry London f را برای فصل پاییز، زمستان پیشنهاد می‌کنیم. قیمت عطر باربری لندن  در قسمت مشخصات محصول درج شده است و فروشگاه قیصری، اصالت این عطر کم‌نظیر را تضمین می‌کند. همین حالا این عطرخوش بو را سفارش دهید تا در نزدیک ترین زمان ممکن به دستتان برسد

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.