عطر ایو سن لورن بلک اپیوم – Yves Saint Laurent Black opium

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ایو سن لورن بلک اپیوم- Yves Saint Laurent Black opium عطری است گرم و تند. این عطر در سال 2014 به بازار عطر عرضه شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 630,000 تومان

توضیحات

عطر ایو سن لورن بلک اپیوم- Yves Saint Laurent Black opium

عطری است گرم و تند. این عطر در سال 2014 به بازار عطر عرضه شد. عطر  ایو سن لورن بلک اپیوم- Yves Saint Laurent Black opium، محصولی کلاسیک با هایلایت هایی از آکوردهای تلخ و ترکیبی جادویی انتخاب بی نظیری برای شب های سرد زمستانی می باشد . ترکیب آن شامل نت های تلخی از قهوه ، تندی فلفل صورتی ، شیرینی گل یاس و گلابی و گرمای وانیل است که بر روی بیسی از نعناع هندی و سدر استوارند . از مشخصه های ممتاز آن رایحه ی غالب وانیل و ترکیب آن با تلخی قهوه ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی آن می باشد .

عطر بلک اپیوم تفسیری راک اند رول گونه ای دارد. این عطر زنانه بخش های تاریک و مرموز کمپانی عطر ایو سن لورن را به خوبی ارائه می کند. عطر بلک اپیوم به معنی تریاک سیاه است. این ادکلن خیلی زود توانست، با رایحه ی خاص، دل انگیز و فریبنده از نمونه ی قبلی (اپیوم) فراتر برود.

عطر بلک اپيوم احساس سبک سرى و خلسه را در شما رقم میزند. با اولين اسپرى از اين عطر، احساس يک بيدار باش به شما القا مى شود. در ادامه رايحه اى ملايم تر و زنانه تر از گل هاى سفيد، ياسمين و شكوفه ى پرتقال جسارت و جذبه را در شما تحريک می كند.
رایحه ی عطر ایو سن لورن بلک اپیوم در گروه شرقی وانیلی قرار می گیرد. رایحه ای گرم، شیرین و فریبنده ای دارد. در عطر بلک اپیوم تلخی نت قهوه کاملا در رایحه ی آن مشهود است. همچنین تصویر مرموز و سیاه این ادکلن را به زیبایی تکمیل می کند. عطر بلک اپیوم بسیار ماندگاری بالایی دارد. همچنین این عطر را در فصل های سرد سال بیشتر توصیه میکنیم. زیرا رایحه ی قهوه پوست شما را به گرمی نوازش می کند.

هنگام بوییدن بلک اپیوم، رایحه ی غالبی از قهوه در ترکیب با وانیل به خوبی استشمام می شود. در حالی که نت های پایه ای مانند بادام، یاس، بهار نارنج و فلفل قرمز، عطر بسیار خاص و عمیق را به ارمغان می آورند. در آخر رايحه وانيل در كنار رايحه چوبى نعناع هندى و چوب سدر احساس ظرافت و مرموز بودن را به شما تلقین می کند. ایو سن لوران بلک اپیوم شما را در دل عناصرش غرق خواهد کرد!

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.