عطر اسکالیپچر پور هوم – Sculpture Pour Homme

شناسه محصول: نامعلوم

اسکالیپچر پور هوم – Sculpture Pour Homme در سال 1995 و در زمانی که بازار عطر تحت سلطه رایحه های سنتی مانند مشک، مرکبات و اسطوخودوس بود.

برند:نیکوز
حجم

18 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 270,000 تومان

توضیحات

اسکالیپچر پور هوم – Sculpture Pour Homme در سال 1995 و در زمانی که بازار عطر تحت سلطه رایحه های سنتی مانند مشک، مرکبات و اسطوخودوس بود توسط برند نیکوز به بازار عرضه شد. صنعت عطرسازی به چیزی جدید، تازه و مدرن نیاز داشت. نیکوز، در آن زمان، فرصتی را دید و تصمیم گرفت عطری بسازد که از بقیه متمایز باشد.

این عطر توسط میشل آلمیراک ساخته شده است. رایحه ای که ترکیب مدرنیته با سنت را تجسم کند. به طور خستگی ناپذیری روی این عطر کار کرد و ترکیبات مختلفی از مواد را آزمایش کرد تا زمانی که تعادل کامل را پیدا کرد. او از زئوس خدای یونانی الهام گرفت که به قدرت، قدرت و مردانگی شهرت داشت. نتیجه عطری بود که هم پررنگ و هم پیچیده بود، با ترکیبی بی نظیر از مرکبات، چوب و ادویه جات.

اسکالیپچر پور هوم عطری پیچیده است که حاوی ترکیبات مختلفی است. این عطر به عنوان یک عطر چوبی معطر طبقه بندی می شود، به این معنی که پایه ای از رایحه های چوبی با رایحه های اضافی از گیاهان و ادویه ها دارد. ترکیب این عطر شامل نت های بالایی لیمو، شکوفه پرتقال، نارنگی  ماندارین و ترنج است. لیمو یک مرکبات است که رایحه ای تازه و خوش طعم را به عطر اضافه می کند، در حالی که ترنج یک مرکبات است که به پیچیدگی و عمق عطر می بخشد. نارنگی ماندارین یک مرکبات است که رایحه ای شیرین و میوه ای را به عطر اضافه می کند. این نت های اولیه به عطر طراوت و درخشندگی اولیه آن را می بخشد.

نت های میانی این عطر از رز، شمعدانی و یاس تشکیل شده است. این نت‌های میانی کیفیتی گلی و گیاهی به عطر می‌دهند و به آن عمق، پیچیدگی و طراوت می‌بخشند. در نهایت، پایه عطر از چوب سدر، چوب صندل، عنبر و مشک تشکیل شده است. این نت‌های پایه رایحه چوبی را به عطر می‌بخشند و به تثبیت عطر کمک می‌کنند و ماندگاری آن را در تمام طول روز تضمین می‌کنند.

نت های پایه اسکالیپچر پور هوم شامل دانه تونکا ، لوبان ، کهربا و سدر است. چوب سدر رایحه ای چوبی است که عمق و پیچیدگی و عطر کهربا رایحه ای گرم و احساسی است که حس مردانگی را به عطر می بخشند.

اسکالیپچر پور هوم زمانی که برای اولین بار به بازار عرضه شد تأثیر قابل توجهی بر صنعت عطر گذاشت. این نشانگر تغییری از عطرهای سنتی به رایحه های مدرن و منحصر به فرد بود. موفقیت این عطر، الهام بخش دیگر خانه های مد شد تا عطرهای مدرن خود را بسازند و موجی از رایحه های جدید را در بازار به وجود آورد. عقاید سنتی مردانگی را به چالش کشید و نشان داد که مردان می‌توانند جنبه نرم‌تر و ظریف‌تر خود را بپذیرند و در عین حال قدرتمند و قاطع باشند. این عطر به دلیل بوی منحصر به فرد و فرمول ماندگاری که دارد به سرعت در بین آقایان محبوب شد و مورد علاقه بسیاری بوده است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.