عطر ایو سن لورن منیفستو 2012 – Yves Saint Laurent Manifesto

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ایو سن لورن منیفستو – Yves Saint Laurent Manifesto یک عطر جدید زنانه از برند شیک و مطرح فرانسوی ایو سن لورن است که در اواخر آگوست ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد.

  • جسارت دارند تا برای رویاهای خود بجنگند.
  • شجاعت دارند تا متفاوت باشند.
  • اعتماد به نفس دارند تا بر دیگران تأثیر بگذارند.
  • استقلال دارند تا مسیر زندگی خود را انتخاب کنند.
  • جذابیت دارند تا توجه دیگران را به خود جلب کنند.
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.
امتیاز مدیریت
8.0
میانگین امتیاز مدیریت از 3 مشخصه زیر:
ماندگاری (8)
پخش بو (7)
جذابیت (9)

قیمت: 630,000 تومان

توضیحات

عطر ایو سن لورن منیفستو – Yves Saint Laurent Manifesto یک عطر جدید زنانه از برند شیک و مطرح فرانسوی ایو سن لورن است که در اواخر آگوست ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد.

نت بندی عطر ایو سن لورن منیفستو :

ترکیب این رایحه‌ پر از شور و احساس برای زنانی که هر لحظه زندگی خود را اختراع می‌کنند، با همکاری دو تن از عطاران نامی، آن فیلیپو (Anne Flipo) و لوک دونگ (Loc Dong) ساخته شده است.
جسارت، به تناقضات و افراط و تفریط بالاتر از قراردادها، کار زن مانیفستو است. او کدهای شخصی خود را ایجاد می‌کند، برای او هیچ چیز مهم‌تر از اشتیاق به زندگی نیست. زنی که به شهود، جسارت و میل اعتقاد دارد و خودجوش و واقعی، استثنا را به همیشگی‌ها ترجیح می‌دهد.

مانیفستو برای زنانی خلق شده که به استایل، زیبایی و رازآلودگی، به اوج سرگیجه افراط و اشتیاق بله می‌گویند. اعلامیه جدید زنانگی، مانیفست، اعلامیه هنری جسارت است.

چهره تبلیغاتی این عطر توسط بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، جسیکا چستین انجام شده است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ” ایوسن لورن برندی است که عمیقا برای من الهام بخش است. از زمان تاسیس آن، این برند ارزش‌هایی را منتقل کرده که من آن‌ها را گرامی می‌دارم، مانند تعهد تزلزل ناپذیر، عشق مطلق و جسارت زنانه؛ عطر جدید تجسمی از همه آن‌ها است.”

عطر Manifesto  که بر اساس آکوردهای غالب وانیل، چوبی، میوه‌ای، پودری، گل‌دار سفید و آروماتیک به‌عنوان یک عطر شرقی گل‌دار با نت‌های متفاوت در مقایسه با یک احساس یا یک عمل شناخته می‌شود؛ عطر جدیدی است که به عنوان عطری احساسی، محصور کننده و جسور توصیف شده است.

این عطر سرکش زنانه دارای طبعی گرم و طعمی شیرین می‌باشد. رایحه‌ای مرموز، شیک و جاودانه که در سرمای زمستان با کت چرم یقه خزدار، استایل شیک و باوقار شما را تکمیل می‌کند. مانیفیستو را می‌توان عطری همه کاره و برای تمامی لحظات دانست، زیرا رایحه آن از یک دورهمی ساده دوستانه تا یک محفل مجلل و باشکوه قابل استفاده است.

نوع عطر اپیور پرفیوم
برند ایو سن لورن
عطار لاک دانگ، آن فلیپو
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ترکیبات سبز ، انگور فرنگی سیاه
اسانس میانی یاس، گل برف
اسانس پایه دانه تونکا ، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید

 ماندگاری و پخش بو:

مانیفستو ایو سن لورن، یک عطر ماندگار است. این عطر، می‌تواند تا 6 ساعت روی پوست ماندگار شود.

پخش بوی مانیفستو ایو سن لورن، متوسط است. این عطر، در فواصل نزدیک، به خوبی پخش می‌شود.

مناسبت‌ها:

مانیفستو ایو سن لورن، یک عطر همه‌کاره است. این عطر، برای استفاده در موقعیت‌های مختلف، مناسب است.

مانیفستو ایو سن لورن، یک عطر رسمی است که برای استفاده در جلسات کاری و مهمانی‌های شبانه، مناسب است. این عطر، همچنین می‌تواند برای استفاده در طول روز و حتی برای ورزش، استفاده شود.

رایحه اولیه:

وقتی مقداری از این عطر را روی مچ دست‌های‌تان می‌زنید، خیلی سریع با روایح ابتدایی روبه‌رو می‌شوید. دهانه عطر با موجی از نت‌های سبز و تازه و نت‌های ترنج و انگور فرنگی شروع می‌شود. رایحه‌ای روشن و خوشمزه با لهجه‌ای میوه‌ای و تند در هم می‌آمیزد که استشمام آن حس تازگی و طراوت را به شما القا می‌کند.

کمی بعد، هنگامی که عطر رو به خشک شدن می‌رود، روایح سرسبز ابتدایی کم‌رنگ و محو شده و جای خود را به نت‌های میانی می‌سپارند. قلب عطر شامل نت‌هایی از گل‌های سفید مانند یاس سامباک و زنبق دره است. رایحه گلی شیرین، پر از نور و رمز و راز که زنان کاملا می‌توانند با آن همذات پنداری کنند.

رایحه شاد بهاری که به عطر جذابیت می‎بخشد و مسیر بویایی شما را برای روایح پایانی آماده می‌کنند.

در نهایت روایح میانی نیز رو به خاموشی رفته و میدان را برای نت‌های پیانی باز می‌کنند. پایه عطر چوبی و کمی شرقی است و نت‌هایی از سدر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا را به تصویر می‌کشد. یک آکورد چوبی شفاف، آن را مانند پوست دوم می‌پوشاند و حسی غنی را باز می‌کند که درخشندگی ملایم وانیل و دانه تونکا را آزاد کرده و حسی سرشار از اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌دهد.عطر ایو سن لورن منیفستو

نتیجه‌گیری:

مانیفستو ایو سن لورن، یک عطر زنانه جذاب و الهام‌بخش است. این عطر، با رایحه‌ی خود، حس قدرت و اعتماد به نفس را در زنان تقویت می‌کند.

مانیفستو ایو سن لورن، یک عطر مناسب برای زنان مدرنی است که به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند.

** پیشنهادات:**

  • اگر به دنبال یک عطر زنانه گرم و شیرین با رایحه‌ای الهام‌بخش هستید، مانیفستو ایو سن لورن، گزینه مناسبی برای شماست.
  • اگر به دنبال یک عطر با ماندگاری بالا هستید، مانیفستو ایو سن لورن، انتخاب خوبی برای شماست.
  • اگر به دنبالیک عطر با پخش بوی متوسط هستید، مانیفستو ایو سن لورن، گزینه مناسبی برای شماست.
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.