لیبر ایوسن لورن2019 – Yves Saint Laurent Libre

شناسه محصول: نامعلوم

لیبر ایوسن لورن، نماد ظرافت و زنانگی لیبر که همان ترجمه‌ی فرانسوی واژه‌ی آزاد بوده، ادای احترامی به تعریف‌کننده‌ترین و ماندگارترین ارزش برند وای‌ اس‌ ال یعنی آزادی است. آزادی برای نشان دادن شخصیت واقعی خود. آزادی در انتخاب. آزادی برای زندگی کردن به طور تمام و کمال. عطر زن امروزی: قوی، اصیل، آزاد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 675,000 تومان

توضیحات

لیبرایوسن لورن، نماد ظرافت و زنانگی

مقدمه:

لیبر ایوسن لورن، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در جهان است. این عطر که در سال 2019توسط عطرسازان مشهور، کارلوس بنایم، آن فلیپو، طراحی شده است، نماد ظرافت و زنانگی است. لیبر ایوسن لورن با رایحه‌ای گلی-شرقی، ترکیبی از گل‌های رز، یاسمن، ارکیده و مشک است. این عطر، با رایحه‌ای ماندگار و جذاب، برای استفاده در تمام طول روز مناسب است.

لیبر که همان ترجمه‌ی فرانسوی واژه‌ی آزاد بوده، ادای احترامی به تعریف‌کننده‌ترین و ماندگارترین ارزش برند وای‌ اس‌ ال یعنی آزادی است. آزادی برای نشان دادن شخصیت واقعی خود. آزادی در انتخاب. آزادی برای زندگی کردن به طور تمام و کمال.
عطر زن امروزی: قوی، اصیل، آزاد.

بدنه:

لیبر ایوسن لورن، با رایحه‌ای گلی-شرقی، آغاز می‌شود. در نت‌های بالایی، رایحه‌های گل‌های رز، یاسمن و لیمو ترش به مشام می‌رسد. این نت‌ها، رایحه‌ای گلی و تازه ایجاد می‌کنند.

در نت‌های میانی، رایحه‌های ارکیده، یاسمین و گل‌های سفید به نت‌های بالایی اضافه می‌شوند. این نت‌ها، رایحه‌ای غنی و زنانه ایجاد می‌کنند.

در نت‌های پایه، رایحه‌های مشک، چوب صندل و وانیل به نت‌های میانی اضافه می‌شوند. این نت‌ها، رایحه‌ای گرم و ماندگار ایجاد می‌کنند.

لیبر ایوسن لورن، با رایحه‌ای ظریف و زنانه، برای استفاده در تمام طول روز مناسب است. این عطر، برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است.

وع عطر پیور پرفیوم
برند ایو سن لورن
عطار کارلوس بنایم، آن فلیپو
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه
اسانس میانی اسطوخودوس ، یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، وانیل ، سدر ، عنبر

 

لیبر ایوسن لورن، یک عطر زنانه‌ی ظریف و زنانه است که با رایحه‌ای ماندگار و جذاب، برای استفاده در تمام طول روز مناسب است. این عطر، با طراحی مینیمالیستی و قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای خانم‌های مشکل‌پسند است.وشمامیتوانید از عطر قیصری باحجم 19,30,5,100mlبا قیمت مناسب تهبه کنید.

ویژگی‌های لیبر ایوسن لورن:

  • رایحه: گلی-شرقی
  • ماندگاری: بالا
  • پخش‌پذیری: متوسط
  • مناسب برای: تمام طول روز
  • مناسب برای: موقعیت‌های رسمی و غیررسمی

کارلوس بنایم طراح عطر لیبرطراح لیبر ان فیلیپو

خرید لیبر ایو سن لوران

خرید ایو سن لوران لیبر با رایحه شیرین، معتدل، شفاف، پودری، باکلاس و پودری را به خانم‌ها پیشنهاد می‌دهیم تا در هر چهارفصل سال (به جز روزهای خیلی گرم) به همراه استایل‌های خانومانه، شیک و جلسات مهم ست کرده و لذت لوکس و متفاوت بودن را تجربه کنند. یک عطر شیرین زنانه با پخش‌بو و ماندگاری

عطر زنانه ایو سن لورن لیبره ، سکسی و جذاب است. زنجیرهای طلا در اطراف گردن یادآور نمادهای YSL نمادین است و طراحی با آرم بی انتها Yves Saint Laurent به پایان رسیده است.

این عطر زنانه ادای احترام و ارزشمندترین و ماندگارترین ارزش ایوسن لورن است : آزادی . آزادی بودن ، خود بودن ، آزادی انتخاب . آزادی زندگی ، همه چیز به طور کامل. بدون سازش فقط با قوانین خود شما .

قیمت ادکلن ایو سن لورن لیبره زنانه با توجه به رایحه ی بسیار جذاب و دلنشین ، پخش بو و ماندگاری خوب معقول به نظر می رسد و می تواند رضایت مصرف کننده را جلب کند.

تجربه ی برخی کاربران از خرید ادکلن لیبر زنانه

  • اولین اسپری تقریباً یک عطر ترد مانند بهار است و من بسیار این رایحه رو دوست دارم . بعدش بوش کمی خسته کننده میشه و کسلم میکنه و سرانجام ، دوباره به چیزی متفاوت تبدیل می شود رایحه ای پیچیده و بالغ ، کمی زنانه تر. و من دوباره عاشق این عطر میشم . 
  • اولش یه رایحه ی خیلی قوی داره که اصلا فکرشم نمیکنی بعدش انقدر ملایم بشه .
  • این عطر رایحه ی یک خانم رییس و مدیر با خودش به همراه داره ترکیبی از گل و نت و مشک .
  • یک کلمه برای توضیح این عطر بگم : فوق العاده !!!!!!!!!!!!!!!!!
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.