عطر آمواج اپیک مردانه – Amouage Epic Men

شناسه محصول: نامعلوم

یکی از محبوب ترین عطرهای آمواج، آمواج اپیک مردانه – Amouage Epic Men است. این عطر رایحه ای منحصربفرد و پیچیده است که به خاطر رایحه تند و چوبی خود شناخته شده است.

برند:آمواج
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید F, گرید M

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 768,000 تومان

توضیحات

 آمواج برندی است که جایگاه خود را به عنوان یکی از برندهای مطرح عطر لوکس در جهان تثبیت کرده است. این برند در سال 1983 توسط سلطان عمان تاسیس شد و در تولید عطرهای منحصر به فرد و با کیفیت تخصص دارد. یکی از محبوب ترین عطرهای آمواج، آمواج اپیک مردانه – Amouage Epic Men است.

عطر آمواج اپیک مردانه – Amouage Epic Men

این عطر در سال 2008 روانه بازار شد و این عطر رایحه ای منحصربفرد و پیچیده است که به خاطر رایحه تند و چوبی خود شناخته شده است. آمواج اپیک مردانه عطری است که می توان آن را در زمره عطرهای چوبی شرقی طبقه بندی کرد. دارای ترکیب پیچیده ای از نت ها است که با هم ترکیب می شوند تا عطری غنی و پیچیده ایجاد کنند.

نت های ابتدایی  آمواج اپیک شامل هل، زیره، جوز ، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر، گل جوز است.  فلفل صورتی ادویه ای است که رایحه ای تازه و خوش طعم را به عطر می بخشد، در حالی که زعفران ادویه ای مجلل است که رایحه ای گرم و عجیب و غریب به عطر می بخشد. هل ادویه ای است که رایحه ای شیرین و تند را به عطر می بخشد.

با گذشت زمان، نت های میانی شروع به ظهور می کنند. اینها شامل شمعدانی و صمغ درختچه مر است. این نت‌ها طعم شیرینی را به عطر اضافه می‌کنند و در عین حال ته‌ های تند را که در نت‌های بالایی تثبیت شده بود، حفظ می‌کنند. این عطر در سال 2008 روانه بازار شد و این عطر رایحه ای منحصربفرد و پیچیده است که به خاطر رایحه تند و چوبی خود شناخته شده است. آمواج اپیک مردانه عطری است که می توان آن را در زمره عطرهای چوبی شرقی طبقه بندی کرد. دارای ترکیب پیچیده ای از نت ها است که با هم ترکیب می شوند تا عطری غنی و پیچیده ایجاد کنند.

در نهایت، نت های پایه عطر از بین می روند. اینها عبارتند مشک، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، چرم، روایح دودی، عود، بوته وحشی جاوی و فیبر بیدستران. این نت ها به عطر حالتی گرم، خاکی و چوبی می بخشد که هم آرامش بخش و هم حسی است. عود یک نت چوبی است که عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشد. چرم رایحه ای است که طعمی لوکس به رایحه می بخشد، در حالی که کندر است که رایحه دودی و چوبی را اضافه می کند. نعناع هندی یک نت چوبی است که بافتی گرم و خاکی به عطر می بخشد.

به طور کلی، مشخصات بوی آمواج اپیک پیچیده و پیچیده است. این عطری است که می تواند در مناسبت های خاص یا به عنوان رایحه ای خاص برای کسانی که علاقمند یک رایحه جسورانه و منحصر به فرد هستند استفاده شود.

یکی از ویژگی های برجسته آمواج اپیک عملکرد آن است. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد، به این معنی که تا ساعت ها پس از استفاده روی پوست ماندگاری دارد. علاوه بر این، به خوبی پخش می شود، به این معنی که رایحه برای اطرافیان شما قابل توجه خواهد بود.

این عملکرد قوی، آمواج اپیک را به گزینه‌ای عالی برای رویدادهای رسمی یا مناسبت‌هایی تبدیل می‌کند که می‌خواهید تأثیر ماندگاری داشته باشید. عطری است که می‌توان آن را در عصرها یا در ماه‌های سردتر که نت‌های تند و تند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، استفاده کرد.این عطر در سال 2008 روانه بازار شد و این عطر رایحه ای منحصربفرد و پیچیده است که به خاطر رایحه تند و چوبی خود شناخته شده است. آمواج اپیک مردانه عطری است که می توان آن را در زمره عطرهای چوبی شرقی طبقه بندی کرد. دارای ترکیب پیچیده ای از نت ها است که با هم ترکیب می شوند تا عطری غنی و پیچیده ایجاد کنند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.