عطر کالوین کلین ایفوریا – Calvin Klein Euphoria

شناسه محصول: نامعلوم

عطر کالوین کلین ایفوریا – Calvin Klein Euphoria یکی از محصولاتی که این بار برند کالوین کلین در سال 2005 تولید و راهی بازار کرده است عطر کالوین کلین ایفوریا می باشد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H, گرید TOP

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 352,000 تومان

توضیحات

عطر کالوین کلین ایفوریا – Calvin Klein Euphoria 

یکی از محصولاتی که این بار برند کالوین کلین در سال 2005 تولید و راهی بازار کرده است عطر کالوین کلین ایفوریا می باشد. این محصول (ادکلن Ck Euphoria) یک عطر زنانه بسیار خاص و فوق العاده می باشد.

طبع ترش و شیرین – ملایم
گروه بویایی شرقی گلی
عطار کارلوس بنایم , دومنیک روپین , لوک دانگ
جنسیت زنانه
نوع عطر ادو پرفیوم
فصل تمام فصول
ماندگاری بسیار خوب
پراکندگی بسیار خوب

 

رایحه خاص و جذاب موجود در ایفوریا زنانه اورجینال این امکان را به وجود می آورد که به یکی از عطر های بسیار ویژه تبدیل شود. این محصول یکی از محبوب ترین عطر های زنانه موجود در بازار می باشد. یکی از مزیت های مهم آن ماندگاری بسیار بالا است.

بسیاری از زنان از بوی انار و خرمالوی موجود در این عطر به خوبی استقبال کرده‌اند. عطر ایفوریا، ادوپرفیومی شرقی گل‌دار با رایحه گیاهانی است، که می‌تواند هر زنی را خوشحال و هر مردی را جذب کند.

بطری اورجینال ایفوریا زنانه

رایحه کالوین کلین ایفوریا

رایحه هایی که در ابتدا و به هنگام استفاده از عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه بسیار خوش بو، به مشام می رسد رایحه بسیار خاص و جذاب انار می باشد. سپس رایحه درخت کنار و گل ارکیده جایگزین آن می شود. در نهایت گل بنفشه، مشک و عنبر قابل استشمام هستند. سازندگان این عطر بسیار خاص افرادی با نام های دومینیک روپیون، کارلوس بنیم و لوک دانگ می باشند.

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا محصولی از برند کالوین کلین در سال 2005 عرضه شد . ظاهر شیک ، زیبا و جذب کننده ی این محصول به همراه رایحه ی متفاوت آن سبب گردید تا این محصول جزء عطری که قابل پسند اکثریت میباشد ، گردد . این محصول یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه ی کشور ما میباشد و از دیگر مزیت های آن میتوان به پخش بوی بالای آن ، ماندگاری بلند مدت و البته قیمت معقول آن اشاره کرد .

برند مشهور و پرآوازه کلوین کلاین، پس از معرفی عطر بسیار جذاب ایفوریای زنانه، توانست خیل عظیمی از زنان را در سراسر جهان به سوی خود بکشاند. این عطر مرموز و عجیب، زنان را به شادی و لذت بردن از زندگی دعوت می‌کند. هدف از طراحی و توسعه ایفوریا زنانه صورتی در برند کلوین کلاین، نهادینه‌سازی روحیه شادی در زنان است. برند کلوین کلاین، سال‌هاست که در صنعت عطرسازی مشغول به فعالیت است. عطرهای تولید شده در این برند، امضای میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان محسوب می شوند. به طوری که بسیاری از افراد، رایحه عطرهای کلوین کلاین را به خاطر سپرده‌اند.

نت های بویایی کالوین کلین ایفوریا

رایحه‌ی عطر ایفوریا -ابتدا از بوی دوست‌داشتنی انار شروع می‌شود. پس از آن از بوی درخت کنار و گل ارکیده گذشته و در آخر به ترکیبی از گل بنفشه، مشک و عنبر می‌رسد. سال 2005، سه نفر از عطرسازان مشهور به نام «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، «کارلوس بنیم» (Carlos Benaim) و «لوک دانگ» (Loc Dong) ایفوریا زنانه را ساختند و با برند «کلوین کلاین» به بازار عرضه کردند.

کجا از کالوین کلین ایفوریا استفاده کنیم ؟

بهترین زمان استفاده از ایفوریا زنانه، فصول معتدل سال مثل بهار و اوایل پاییز است. در واقع رایحه ی این محصول هارمونی هماهنگ و پیچیده ای از میوه ها و گل های خوشبو میباشد و آنرا به عطری درخشان و عجیب و غریب تبدیل نموده است ، به همین سبب این رایحه شما را به لذت بردن از شادی ها در زندگی دعوت مینماید و از همین رو این محصول با نام شادی و سرخوشی نام گذاری شده است .

خرید ایفوریا زنانه کلوین کلین برای زنانی که می‌خواهند در هر موقعیتی بدرخشند و برای حضور در جمع‌های اجتماعی اهمیت زیادی قائل هستند، می‌تواند خوشایند باشد. عطر ایفوریا زنانه ماندگاری و پخش بوی آن بسیار مناسب است. حس شیرینی موجود در عطرزنانه ایفوریا تداعی کننده لطافت و زنانگی است. عطر ایفوریا از برند کلوین کلاین، برای استفاده توسط زنان در هر بازه سنی مناسب است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.