عطر ۲۱۲ وی آی پی مردانه – Carolina Herrera 212 VIP Men

شناسه محصول: نامعلوم

212 وی آی پی مردانه Carolina Herrera 212 VIP Men عطری است که اعتماد به نفس، تجمل و پیچیدگی را القا می کند. این عطر که در سال 2011 عرضه شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

212 وی آی پی مردانه Carolina Herrera 212 VIP Men

عطری است که اعتماد به نفس، تجمل و پیچیدگی را القا می کند. این عطر که در سال 2011 عرضه شد، به یک انتخاب محبوب در میان مردانی تبدیل شده است که می خواهند با رایحه خود اظهار نظر کنند.

ترکیب VIP 212 پیچیده و چندوجهی است که طیفی از نت های مختلف را با هم ترکیب می کند تا رایحه ای پررنگ و پیچیده را ایجاد کند. این عطر توسط Emilie Coppermann ساخته شد و در سال 2011 روانه بازار شد.

این عطر با انفجاری از زنجبیل تازه و خاویار باز می شود که یک انفجار اولیه از انرژی و هیجان ایجاد می کند. هنگامی که برای اولین بار عطر Carolina Herrera VIP 212 را استفاده می کنید، با انبوهی از نت های تند و فلفلی مواجه می شوید. نت آغازی این عطر ترکیبی از لیمو ترش، زنجبیل، فلفل، و خاویار است. زنجبیل رایحه ای گرم و چوبی به عطر می بخشد، در حالی که فلفل سیاه به رایحه ای تندی و شدت می بخشد.

همانطور که عطر شروع به ته نشین شدن می کند، متوجه نت های چوبی و خاکی رایحه می شوید. نت میانی 212 VIP شامل نعناع ، ادویه جات معطر، ودکا می باشد. نعناع یک عنصر گیاهی را به عطر اضافه می کند و حسی تلخ، گیاهی و خاکی به آن می بخشد.

در نهایت، وقتی رایحه شروع به محو شدن می‌کند، نت‌های پایه رایحه شامل کهربا و چرم باقی می‌مانند . این عطر با پایه ای گرم از کهربا ، چرم و روایح چوبی تثبیت شده است و حسی از تجمل و پیچیدگی را ایجاد می کند که در هسته عطر قرار دارد و مدت‌ها پس از استفاده روی پوست شما باقی می‌ماند. چرم رایحه ای از پیچیدگی را به عطر اضافه می کند و آن را برای مجالس رسمی مناسب می کند.

212 VIPرایحه تند و منحصربه‌فرد آن مطمئناً برای مناسبت های خاص مناسب است و تاثیر ماندگاری را بر جای می‌گذارد. قدرت ماندگاری طولانی مدت این عطر تضمین می کند که در طول شب همواره بوی تازه و پیچیده را حس کنید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت عطر Carolina Herrera VIP Men 212، ترکیب منحصر به فرد آن از نت های چوبی و تند است. این عطر به خوبی توانسته این دو عنصر را متعادل کند و رایحه ای را ایجاد کند که هم شاداب و نشاط آور است و هم گرم و آرامش بخش.

به طور کلی،  212 VIP عطری است که روح تجمل و جذابیت را تجسم می بخشد. ترکیب جسورانه و نوآورانه آن، همراه با قدرت ماندگاری طولانی‌مدت آن، به تعریف مجدد معنای عطر مردانه بودن کمک کرده است.

 

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.