عطر کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed

شناسه محصول: نامعلوم

عطر کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed عطری است که اولین بار در سال 1985 توسط برند کرید معرفی شد. 

برند:کرید
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed عطری است که اولین بار در سال 1985 توسط برند کرید معرفی شد. این عطر کلاسیک است که محبوبیت بسیاری در بین مردان در سراسر جهان پیدا کرده است. کرید در سال 1760 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین و معتبرترین خانه های عطر در جهان است. این خانه هفت نسل است که از پدری به پسری منتقل شده است و هنوز هم یک تجارت خانوادگی است. به دلیل تعهد خود به استفاده از مواد اولیه با بالاترین کیفیت و تعهد خود برای ایجاد عطرهای منحصر به فرد و جاودانه شناخته شده است.
  کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed اولین بار در سال 1985 معرفی شد و توسط عطرساز نسل ششم اولیویه کرید سیکس جنریشن ساخته شد. این عطر از حومه ایرلند الهام گرفته شده است و قرار بود حس پیاده روی در مزارع سرسبز ایرلند را القا کند. این عطر فوراً به موفقیت رسید و به سرعت در بین مردان سراسر جهان محبوب شد. ترکیب کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed ترکیبی بی نظیر از رایحه های تازه و چوبی است.
این عطر با نت‌های بالایی از زرشک لیمو و زنبق باز می‌شود که به آن کیفیتی شاداب و نشاط بخش می‌دهد. نت‌های قلبی برگ‌های بنفشه و چوب صندل به عطر خاصیت چوبی می‌بخشد، در حالی که نت‌های پایه عنبر و مشک به آن کیفیتی گرم و حسی می‌بخشد. ترکیب این مواد باعث ایجاد رایحه ای تازه و چوبی می شود، با تلطیف گرمی و حسی. این عطر برای مردانی که به دنبال عطری مردانه و پیچیده هستند بسیار مناسب است. 
دلایل متعددی وجود دارد که چرا کرید گرین ایریش توید در بین مردان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل اصلی آن رایحه منحصر به فرد و پیچیده آن است. این عطر بر خلاف هر چیز دیگری در بازار است و در دریایی از عطرهای عمومی متمایز است. این رایحه ای است که هم تازه و هم چوبی است و رایحه ای گرم و حسی دارد.
ی
کی دیگر از دلایل محبوبیت آن طول عمر آن است. کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed عطری است که در تمام طول روز ماندگاری دارد، چیزی که بسیاری از مردان در یک عطر به دنبال آن هستند. این عطر همچنین دارای عطر بسیار خوبی است که به این معنی است که تأثیر ماندگاری بر اطرافیان شما خواهد گذاشت.
در نهایت، به دلیل استفاده از مواد اولیه با بالاترین کیفیت شهرت دارد و این یکی دیگر از دلایل محبوبیت کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed است. این عطر با بهترین مواد طبیعی ساخته شده است که به آن کیفیت منحصر به فرد و پیچیده ای می دهد که با رایحه های دیگر قابل مقایسه نیست.
کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed عطری است که امتحان خود را پس داده است. این رایحه ای است که هم منحصر به فرد و هم پیچیده است و آن را در بین مردان در سراسر جهان محبوب می کند. ترکیب این عطر ترکیبی بی نظیر از رایحه های تازه و چوبی است که کیفیتی منحصر به فرد و پیچیده به آن بخشیده است. این عطر همچنین ماندگاری بالایی دارد و دارای رایحه ای عالی است که آن را به عطری تبدیل می کند که تاثیر ماندگاری به جا می گذارد.
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.