عطر کاپیتان بلک – Captain Black

شناسه محصول: نامعلوم

بعضی از رایحه‌ها برای ما خاطره‌انگیز بوده و به اصطلاح رایج، نوستالوژیک هستند. عطر کاپتان بلک-Captain Black شما را جذب خودش می‌کند.

برند:Royal Ski
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر کاپیتان بلک – Captain Black

بعضی از رایحه‌ها برای ما خاطره‌انگیز بوده و به اصطلاح رایج، نوستالوژیک هستند. عطر کاپتان بلک-Captain Black از آن دسته عطرهایی است که با استشمام بوی آن، با سرعتی فوق‌العاده شما را جذب خودش می‌کند.

ساختار عطر مردانه کاپیتان بلک captain black را نیز گیاهان معطر تشکیل می‌دهند. در ابتدای استفاده ادوتویلت کاپیتان بلک، بوی توتون نوازش‌گر مشام شما است که بعد از مدتی تغییر می‌کند و در نهایت با رایحه‌ گیاهان معطر جنگلی به پایان می‌رسد. این عطر مردانه از برند رویال اسکی-Royal Ski به دلیل نوع رایحه‌اش توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند که جوانان شیک‌ پوش و امروزی جامعه بخش بزرگی از طرفداران عطر کاپیتان بلک تلخ آن را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل است که توانسته در میان ۱۰ عطر پرفروش تاریخ قرار بگیرد. زیرا عطر کاپتان بلک مردانه با قیمت ارزان برای استفاده مکرر گزینه بسیار خوبی است و به مانند عطرهای لوکس چشم هر بیننده ای را به خودش خیره می نماید.

اگر دوستی دارید که به بوی توتون علاقه دارد، می‌توانید برای خوشحال کردنش، عطر کاپتان بلک-Captain Black را به او هدیه کنید. کاپیتان بلک-Captain Black در کل با توجه به قیمت منطقی و نه‌ چندان بالای خود، رایحه خاص و زیبا، ارزش خرید بالایی دارد. با در نظر گرفتن  محبوبیت فوق‌العاده عطر مردانه کاپیتان بلک در تمام دنیا، بوی تند و فراگیر و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما به خاطره‌ای شیرین تبدیل خواهد شد. ادکلن کاپیتان بلک اصل مردانه را در محل کار، مهمانی‌ها، مناسبتها و هرجا که دوست دارید می‌توانید استفاده نمایید.

دوام و ماندگاری عطر کاپیتان بلک اصل بسیار خوب بوده و تا ۸ تا ۱۰ ساعت روی لباس شما می‌ماند؛ عطر کاپیتان بلک مردانه اصل قدرت پخش خوبی دارد و برای یک عطر برند با این قیمت، ویژگی خیلی خوبی محسوب می‌شود. برای خرید عطر کاپیتان بلک مردانه از دکمه سبد خرید استفاده کنید. در حال حاضر کاپیتان بلک-Captain Black  با تخفیف در دسترس شما همراهان است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.