عطر ناسوماتو دورو – Nasomatto Duro

شناسه محصول: نامعلوم

برند ناسوماتو جز برندهای مشهور عطر و ادکلن است که افراد شیکپوش و خوش سلیقه‌ای که برای ظاهرشان اهمیت خاصی قائل هستند،‌به سراغ این برند می‌آیند.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 1,020,000 تومان

توضیحات

برند ناسوماتو جز برندهای مشهور عطر است که افراد شیکپوش و خوش سلیقه‌ای که برای ظاهرشان اهمیت خاصی قائل هستند،‌به سراغ این برند می‌آیند. شاید شما کمپانی ناسوماتو را با عطر بلک افغان بشناسید اما باید بدانید که عطر ناسوماتو دورو – Nasomatto Duro نیز یکی از بهترین عطرهای طراحی شده توسط برند Nasomatto است و به گفته طراحان این عطر ناسوماتو دورو مظهر قدرت مردانه است و برای آقایانی که به دنبال عطری با شخصیت و جذابیت بیشتر هستند، انتخابی بسیار مناسب است. الساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri)، عطرساز مشهور ایتالیایی، طراحی و فرمولاسیون عطر دورو را بر عهده داشته است.

نت‌های اولیه: زمانی که عطر دورو را در محیط اطراف و یا بر روی پوست بدنتان اسپری نمایید به سرعت رایحه نت‌های چوبی به مشام‌تان می‌رسد. این نت حس اعتماد به نفس را در شما تقویت می‌کند.
نت‌های میانی: بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی نت میانی از راه رسیده و جایگزین نت اولیه می‌شود. این نت شامل چرم است و حس تمرکز و آرامش درونی را در شما به وجود می‌آورد.
نت‌های پایانی: سرانجام بعد از گذشت مدت نسبتا زیادی نوبت به نت پایانی می‌رسد. نت‌های پایانی شامل نت‌های ادویه‌ای است و حس هیجان را در شما افزایش می‌دهند.
به دلیل رایحه تلخ و طبع گرمی که عطر دورو دارد، بهترین زمان برای استفاده از آن روزهای سرد پاییز و زمستان است. ماندگاری بالای این عطر باعث شده تا شما بدون نگرانی از محو شدن رایحه در مواقعی که روز طولانی در پیش دارید، می‌توانید آن را استفاده نمایید. عطر Nasomatto Duro مناسب موقعیت‌های رسمی و مهم است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.