عطر شنل کوکو مادمازل – Chanel Coco Mademoiselle

شناسه محصول: نامعلوم

عطر شنل کوکو مادمازل – Chanel Coco Mademoiselle، یکی از محصولات معروف برند شانل است که در سال ۲۰۰۳ توسط خانم کوکو شانل به بازار عرضه شد.

برند:شنل
حجم

18 میل, 30 میل, 50میل

گرید

گرید DH, گرید H

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 330,000 تومان

توضیحات

عطر شنل کوکو مادمازل – Chanel Coco Mademoiselle

یکی از محصولات معروف برند شانل است که در سال ۲۰۰۳ توسط خانم کوکو شانل به بازار عرضه شد. این عطر با رایحه‌ای معتدل و خنک، برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است.

رایحه اصلی این عطر شامل نت‌های آبی، رز، یاس، پچولی و وانیل است. رایحه آغازین آن با نت‌های آبی و رز شروع می‌شود و سپس با نت‌های یاس و پچولی تقویت می‌شود. در نهایت، رایحه وانیل به عنوان نت پایانی به این عطر اضافه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این عطر می‌توان به ماندگاری و پخش بوی بالا آن اشاره کرد. همچنین، با توجه به رایحه خنک و ملایم آن، مناسب برای استفاده در محیط‌های دفتر کار و جمع‌های رسمی است.

در کل، عطر کوکو شانل یک انتخاب عالی برای آن دسته از افراد است که به دنبال یک عطر خنک و معتدل هستند.
عطر شنل کوکو مادمازل-Chanel Coco Mademoiselle عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۰۱ به بازار عطر عرضه شد . عطر شنل کوکو مادمازل-Chanel Coco Mademoiselle عطری است زنانه و محبوب همه. عطر کوکو مادمازل شنل ؛ در سال ۲۰۰۱، به بازار عرضه شد.

این عطر که آخرین ورژن آن را، در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی شنل، به بازار عرضه کردند، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین عطرهای کمپانی شنل است.به‌نحوی‌که در سال ۲۰۰۸ برنده عنوان بهترین عطر سال، از بنیاد FIFI Awards، که مهم‌ترین جایزه، در دنیای عطر است؛ شد.

این عطر رؤیایی برای خانم‌ها، از زیردستان یکی از نوابغ تاریخ عطرسازی و سرپرست گروه عطرسازی شنل، یعنی ژاک پولگ، بیرون آمده است.عطر های بسیار معروف و مشهوری مانند بلو شنل، که در نوع خود از بهترین عطرها به‌حساب می‌آید و بسیاری از عطر های جاودانه دیگر، از خلاقیت‌ها و ابتکارات این نابغه بزرگ شنل، به‌حساب می‌آیند.

این عطر از همان ابتدا کیفیت بسیار بالایش را نشان می‌دهد و با رایحهٔ مشک، نعناع هندی، و وانیل، غوغایی به پا می‌کند. در ادامه بوی عناصری از قبیل یاسمن، گل رز، و بوی تنهٔ درخت همیشه‌سبز چینی و همچنین ترنج، پرتقال و گریپ‌فروت، به این عطر، رایحه‌ای بی‌نظیر و کاملاً منحصربه‌فرد می‌بخشد.
کوکو مادمازل، از آن دست عطر هایی است که حتی نامش هم می‌تواند یک زن را، فوق‌العاده خوشحال کند. اگر قصد کادو دادن یکی از بهترین عطر های جهان رادارید، هیچ عطر زنانه‌ای مانند این عطر، نمی‌تواند موجی بزرگ از رایحه‌ای کم‌نظیر را به خانم دلخواهتان هدیه کند.
بهترین عطر زنانه جهان در سه سال پی در پی، بدون شک محصولی نیست، جز عطر معروفی از برند شنل، که نمی‌توان به سادگی در مورد آن صحبت کرد. عطر کوکو مادمازل، یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و فرمولاسیون آن، توسط عطرساز معروف، جک پولژ (Jacques Polge) طراحی و ساخته شده است. این ادوپرفیوم در سال ۲۰۰۱ توسط برند شنل، به بازار معرفی و عرضه شد.

عطر کوکو مادمازل از برند شنل را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، در پاریس برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود. او خود را در پالتویی نفیس می‌پوشاند و با پیراهن بلند و پرنسس گونه‌ و پر درخششی که بر تن کرده است، نگاه همگان را به سوی خود خیره می‌کند.
این بانوی شیک، بالاخره راضی می‌شود، که دستکش‌های مخمل خود را درآورد و در رقصی با شکوه با شما همراه شود. او از جلب توجه و تجملات لذت می‌برد و همیشه خواهان بهترین‌ها است. این عطر با رایحه دل انگیز خود، همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان می‌کند.

عطر کوکو مادمازل، با قاطعیت کامل، بهترین عطر زنانه از این برند است و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد. طرفداران و علاقمندان این عطر، به شدت از آن حمایت می‌کنند و آن را به عنوان نمونه‌ای شگفت انگیز از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای خانم‌های شیک و متشخص به حساب می‌آورند.

عطر Coco Mademoiselle در سال ۲۰۰۸ جایزه‌ FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 را که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد، از آن خود کرد. همین ویژگی شاید مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید عطرهای شنل به‌ویژه کوکو مادمازل باشد. این عطر فوق‌العاده منحصر به فرد، که باعث درخشندگی خانم‌ها در همه مجالس می‌شود، با رایحه گلی و میوه‌ای خود، در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل دار قرار گرفته است. این عطر از برند شنل، همچنین طبعی معتدل و طعمی شیرین دارد.
کوکو مادمازل شنل، عطری با ماندگاری و پخش بوی بالا است، که خط بو نیز دارد و گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال به شمار می‌رود. البته استفاده از این عطر به خانم‌های بیشتر از ۲۵ سال توصیه می‌شود.

هرم بویایی عطر کوکو مادمازل شنل در نت ابتدایی با ترکیبی فوق‌العاده از رایحه‌ مرکباتی پرتقال، شکوفه‌ پرتقال، ترنج و نارنگی ماندارین شروع می‌شود. رایحه این عطر پس از گذشت چند دقیقه و در نت میانی با ترکیبی گلی از رایحه گل رز، گل یاسمن سفید، گل یلانگ یلانگ و گل حساس ادامه پیدا می‌کند. نت پایانی این عطر، رایحه‌ای تند و چوبی، از ترکیب نت‌های دانه تونکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس، صمغ جاوشیر و مُشک تشکیل شده است. نت پایانی عطر کوکو مادمازل شنل تکمیل کننده رایحه این عطر زنانه است و آن را تبدیل به عطری بسیار استثنایی، خوشبو و رویایی می‌کند. تندی و شیرینی این عطر شادی، نشاط، اعتماد به نفس و انرژی مثبت بی‌پایانی را به استفاده کننده عطر و اطرافیان او منتقل می‌کند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.