عطر شنل بلو – Chanel Bleu

شناسه محصول: نامعلوم

عطر شنل بلو – Chanel Bleu

یک عاشقانه آرام! بوی لیمو و نارنج، مست کننده‌است! دقایق به آرامی سپری می‌شوند.

طبع خنک و تلخ
گروه بویایی چوبی معطر
عطار ژاک پولجه
جنسیت مردانه
نوع عطر پیور پرفیوم
فصل تمام فصول
ماندگاری بسیار عالی
پراکندگی خوب
برند:شنل
حجم

18 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 330,000 تومان

توضیحات

عطر شنل بلو – Chanel Bleu

یک عاشقانه آرام!

بوی لیمو و نارنج، مست کننده‌است! دقایق به آرامی سپری می‌شوند، رایحه نعنا و زنجبیل، هر کسی را با خودش به دل رویاهای شیرین فرو‌ می‌برد! و بالاخره بوی چوب و عود!‌ مانند این است که در میان جنگلی با طراوت در حال مراقبه هستی!در شیشه عطر را می‌بندم و یک بار دیگر رایحه‌ عطر بلوشنل را با تمام وجودم می‌بلعم!

عطر شنل بلو - Chanel Bleu

یک عطر ویژه از برند محبوب شنل که با ارائه هر محصول جدیدش، تا به امروز توانسته است قلب خریداران و هوادارانش را تسخیر کند و جایش را همیشه در کنار سایر لوازم آرایشی، تثبیت نماید! این عطر دوست داشتنی مناسب برای استفاده در چهار فصل سال است، اما خنکی رایحه به کار رفته در آن، موجب می‌شود تا در فصول گرم سال، به ویژه در تابستان، بسیار ویژه و پرکاربرد باشد.در ادامه با من همراه شوید تا نکات جالب و خواندنی از این دوست داشتنی چهار فصل برایتان بگویم.

در سال ۲۰۱۰ میلادی،‌کمپانی شنل، تازه‌ترین عطر خود را تحت عنوان بلوشنل به بازار معرفی کرد. این عطر برای آقایان طراحی شده‌است. برخلاف برخی از انواع عطرها که برای موقعیت‌های خاص طراحی می‌شوند، مانند یک میهمانی رسمی (عطرهایی با رایحه کلاسیک و یا عطرهای مناسب برای مهمانی‌های خودمانی)،‌

ژاک پولگه، عطر ساز فرانسوی که بیشتر به خاطر سمتش به عنوان عطر ساز ارشد در شرکت شنل از سال ۱۹۷۸ تا ۲۰۱۵ شناخته می شود، طراح و سازنده عطر محبوب بلو شنل در سال ۲۰۱۰ میلادی است.

دوران کودکی پولگه در فرانسه و نزدیک شهر Avignon گذشت. منطقه‌ زندگی‌اش در زمان کودکی، تاثیر مستقیمی بر انتخاب‌های او در خصوص رایحه‌های محبوب عطرهایش از خود بر جای گذاشت. همانطور که او همیشه گفته‌است، از کودکی شیفته بوی علفزارهایی بود که آکنده بودند از بوی گل یاس!

این نت ترکیبی از چندین رایحه مختلف است به این ترتیب که در ابتدا،‌ رایحه ترش و شیرین لیمو و تلخ گریپ فروت،‌ به مشام می‌رسد. با گذشت زمان،‌ رایحه شیرین گشنیز و بوی تند و شیرین فلفل صورتی این ترکیب را کامل می‌کند و در نهایت پس از گذشت زمان اندکی، رایحه خنک نعناع و در نهایت بوی صابون این نت را به پایان می‌رسانند.

این نت به حضور پررنگ و گرم ادویه‌ای اختصاص دارد. در شروع این نت، رایحه تند و شیرین جوز هندی و رایحه گرم و تند زنجبیل به استقبال شما می‌آیند! در ادامه، رایحه تازه و باطراوت و شیرین ملون و همینطور رایحه سبز و شیرین و تازه یاسمن، این تندی اولیه را کمی متعادل می‌کنند. و این تعادل تا پایان این نت با شما

یک پایان قدرتمند و ماندگار! چندین رایحه بی‌نظیر در این نت بکار گرفته شده‌است. ابتدا این بخش با رایحه سبز و شرقی چوب صندل آغاز می‌شود و پس از مدت زمان کوتاهی رایحه گرم و شیرین کهربا پدیدار می‌شود. کمی بعد از آن، رایحه معطر چوب سرو، وارد می‌شود تا ترکیبات بی‌نظیر رایحه چوبی نت پایانی کامل شود. در واقع به خاطر حضور این ترکیب قرتمند، بلو شنل توانسته است ماندگاری خوبی داشته باشد.

اما حضور رایحه‌های بی‌نظیر نت پایانی، به همین جا ختم نمی‌شود!‌ در ادامه این نت،‌ رایحه گرم، شیرین و البته شرقی نعناع هندی غوغا می‌کند. این جاذبه شرقی با رایحه قدرتمند گل لادن جلوه سرزنده‌ای به خود می‌گیرد و در ادامه رایحه دلفریب صمغ کهربا با همراهی بخور خوشبوی عود و کندر، مهمانی رایحه‌های بی‌نظیر را به پایان می‌رسانند!

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.