عطر جورجیو آرمانی اس آی – Giorgio Armani Si

شناسه محصول: نامعلوم

جورجیو آرمانی اس آی – Giorgio Armani Si عطری زنانه و جذاب است که در سال 2013 توسط برند ایتالیایی جورجیو آرمانی به بازار عرضه شد. و دارای طبعی گرم و شیرین با گروه بویایی مدیترانه ای می باشد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 630,000 تومان

توضیحات

جورجیو آرمانی اس آی – Giorgio Armani Si عطری است که در سال 2013 توسط برند ایتالیایی جورجیو آرمانی به بازار عرضه شد. این عطر به عنوان ادای احترام به زنانگی و قدرت به بازار عرضه می شود و به یکی از محبوب ترین عطرها در جهان تبدیل شده است.

e8956f91 9140 4aa3 8bbb ba1e7482f03f

نام “اس آی” در ایتالیایی به معنای “بله” است و این عطر برای الهام بخشیدن به زنان برای گفتن “بله” به رویاها و آرزوهای خود است.

جورجیو آرمانی اس آی توسط عطرساز کریستین ناگل، ساخته شد. هدف ناگل خلق عطری بود که تجسم زن مدرن آرمانی – قوی، با اعتماد به نفس و زنانه- باشد. او از طرح هایی که به سادگی و ظرافت معروف هستند الهام گرفت و می خواست این عطر منعکس کننده این ویژگی ها باشد.

طبق نظر سنجی های سایت فرگرنتیکا این عطر امتیاز بالایی از جهت ماندگاری و محبوبیت دارد.

نت های بویایی اس آی جورجیو آرمانی چیست ؟

از ترکیب نت های گلی و میوه ای در این عطر استفاده شده که پایه ای از وانیل و مشک دارد. نت های ابتدایی عطر شامل انگور فرنگی سیاه، ماندارین و ترنج و نت های قلبی شامل رز، نرولی و یاس می باشد. نت های پایه این عطر وانیل، نعناع هندی و مشک است.

نتیجه عطری بود که هم شیرین و هم پیچیده است، همراه با حس شگفت انگیز. این عطر به دلیل رایحه پیچیده و ظریفش مورد تحسین قرار گرفته است. در سراسر جهان به یکی از محبوب ترین پرفروش ترین عطر تبدیل شده است. موفقیت این عطر همچنین به تثبیت آرمانی به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت عطر، در کنار سایر برندهای لوکس مانند Chanel و Dior کمک کرده است.

عطری پیچیده است که از چندین ترکیب مختلف تشکیل شده است. انگور فرنگی سیاه یک نت شیرین و میوه ای است که اغلب در عطرهای زنانه استفاده می شود. ماندارین و ترنج هر دو مرکباتی هستند که رایحه ای تازه و خوش طعم را به عطر اضافه می کنند.

 رز یک نت گلی کلاسیک است که اغلب در عطرهای زنانه استفاده می شود، در حالی که نرولی یک گل نارنجی تلخ است که رایحه کمی تند و گلی را به عطر اضافه می کند. یاس یک نت گلی شیرین و مست کننده است که اغلب در عطرهای زنانه استفاده می شود و به خاطر ویژگی های حسی خود شناخته شده است.

  چه زمانی از اس آی جورجیو آرمانی استفاده کنیم ؟ 

جورجیو آرمانی اس آی عطری پیچیده و شیک است که روح زنان مدرن را تسخیر می کند. به گونه ای طراحی شده است که ماندگاری بالایی داشته باشد، بنابراین می توان آن را در طول روز و شب استفاده کرد.  

همین طور به علت طبع گرم عطر شما میتوانید از آن در فصول خنک سال مانند پاییز  و زمستان و در مراسم رسمی و مهمانی ها استفاده کنید.

ابعاد سفارش

شما میتوانید از این عطر در مجموعه عطر قیصری به صورت پیورپرفیوم (80% غلظت) در چهار سایز 18 میل – 30 میل –  50 میل و 100 میل سفارش خود را انجام دهید .

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.