عطر تام فورد فاکینگ فابولوس – Tom Ford Fucking Fabulous

شناسه محصول: نامعلوم

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس-Tom Ford Fucking Fabulous عطری است با رایحه تلخ. این عطر در سال 2017 به بازار عطر عرضه شد. تام فورد فاکینگ فابولوس- Tom Ford Fucking Fabulous عطری است زنانه و مردانه و خاص.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 825,000 تومان

توضیحات

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس-Tom Ford Fucking Fabulous

عطری است با رایحه تلخ. این عطر در سال 2017 به بازار عطر عرضه شد. تام فورد فاکینگ فابولوس- Tom Ford Fucking Fabulous عطری است زنانه و مردانه و خاص.

نت های بویایی :

رایحه اولیه : اسطوخودوس , سالویا اسکلاریا
رایحه میانی : وانیل , بادام , پونه کوهی , چرم
رایحه پایه : دانه تونکا , روایح چوبی , کشمران , کهربا , چرم

تام فورد فاکینگ فابیولس یک عطر گرم و تلخ است. امروزه عطرهای تلخ طرفداران بسیاری دارند و می توانند روایحی نظیر چوب، قهوه، نعناع، میخک، دارچین و … داشته باشند. در واقع تعدادی از این رایحه ها به نسبت های مشخص با هم مخلوط می شوند و رایحه تلخ جذابی را می سازند. معمولا این عطرها سنگین هستند و بیشتر در مکان ‌های رسمی و برای آقایان استفاده می‌شوند؛ هرچند این موضوع عمومیت ندارد، عطرهای تلخ زنانه ای نیز هستند که بسیار جذابند.

وقتی این تلخی با گرمی همراه می شود، عطر را برای استفاده در پاییز و زمستان مناسب می کند. مسئله ای که کمک می کند تا شما و اطرافیان از یک عطر بیشتر لذت ببرید و دچار عواقب ناشی از استفاده نادرست از عطر نشوید این است که بدانید هر عطری با توجه به طبع و رایحه ای که دارد می بایست در زمان خاصی استفاده شود.

تام فورد فاکینگ فابولوس هم با در نظر گرفتن گروه بویایی، طبع و رایحه برای استفاده در روزها و شب های سرد پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. همچنین این عطر یک عطر رسمی است و بهتر است از آن در موارد خاص و در مراسم های خاص استفاده کنید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.