عطر تام فورد عود وود – Tom Ford Oud Wood

شناسه محصول: نامعلوم

عطر لاکچری تام فورد عود وود – Tom Ford Oud Wood یکی دیگر از محصولات منحصر به‌فرد برند بسیار رویایی و سلطنتی تام فورد است که در سال ۲۰۰۷ از سوی این کمپانی آمریکایی رونمایی شد

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 870,000 تومان

توضیحات

عطر لاکچری تام فورد عود وود – Tom Ford Oud Wood

یکی دیگر از محصولات منحصر به‌فرد برند بسیار رویایی و سلطنتی تام فورد است که در سال ۲۰۰۷ از سوی این کمپانی آمریکایی رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت. تیم تخصصی تام فورد، مجموعه‌ای متشکل از ۱۲ عطر تخصصی بسیار خارق العاده و بی‌مانند را در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد.

این ادوپرفیوم بسیار شیک و پرطرفدار در حضور نت‌های تقریبا تندی مثل فلفل سیچوان، دانه تونکا، چوب عود و چوب بلسان بنفش برزیلی، رایحه‌ای تقریبا تلخ دارد و در گروه بویایی شرقی چوبی طبقه بندی می‌شود.

همانطور که از نام این عطر مشخص است؛ از عنصر اصلی و ناب عود با رایحه‌ای بسیار خاص و کاملا سنگین استفاده شده که به عطر حس‌و‌حال سکوت و آرامش عجیبی می‌دهد. از همین جهت رایحه این عطر با روحیات مردان مغرور و درون‌گرا اما در عین حال آرام و مسئولیت‌پذیر بسیار سازگار است.

هنرنمایی نت شیرین کهربا در میان نت‌های پایانی، تلخی آکوردهای چوبی و ادویه‌ای پرحرارت را تا حد زیادی خنثی می‌کند؛ برای همین در نهایت رایحه‌ای معتدل از این عطر مردانه به مشام می‌رسد. آرامش وصف‌ناپذیری که در ذات این عطر شیک و جذاب وجود دارد، تا حد زیادی از استرس، اضطراب، عصبانیت و کلافه‌گی درون‌تان کم می‌کند.

طبع معتدل و طعم تلخ ادوپرفیوم Oud Wood مردانه، برای استفاده در جلسات و مراسم‌های خیلی رسمی و مهم، خصوصا در فصل‌های سرد سال یا اوایل بهار بسیار مناسب و شایسته است. کافی است تا فقط کمی از این ادوپرفیوم مردانه را روی پوست خود اسپری کنید تا از حس شکیل و با کیفیت چوبی در کنار آرامش و سبک‌بالی مفرطش لذت ببرید.

رایحه ادوپرفیوم تام فورد عود وود

وقتی مقداری از این عطر جذاب مردانه را روی نواحی نبض‌دار پوست یا لباس خود می‌زنید، در اولین لحظات رایحه‌ای تند و عمیق از تلفیق شگفت‌انگیز نت‌های هل، فلفل سیچوان و عصاره وانیل به مشام‌تان می‌خورد. رایحه این نت‌ها حسی سرشار از توانمندی و نفوذ مردانه را به شما منتقل کرده و قدرت نهفته در آن شما را به مردی مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌کند.

پس از مدتی نت‌های اولیه محو و ناپدید شده و به‌جای آن‌ها نت‌های میانی خود را ظاهر می‌کنند. رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های تقریبا تند و تلخ دانه تونکا و خس‌خس تشکیل شده است. این ترکیب دل‌فریب و متفاوت احساس اعتماد به‌نفس و جسارت بیشتری را در وجود شما زنده کرده و شما خودتان را محکم‌تر از همیشه می‌بینید.

و در نهایت، یوا‌ش‌یواش نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. نت‌های پایانی این عطر مردانه، ترکیبی آرامش‌بخش از نت‌های چوبی عود، چوب بلسان بنفش برزیلی، چوب صندل و البته نت گرم و شیرین کهربا تشکیل شده است. شیرینی و گرمای ذاتی کهربا، به نت‌های اولیه غلبه کرده تلخی آن‌ها را متعادل‌تر می‌کند. این رایحه چوبی شیرین در آخرین لحظات، احساس شادمانی به همراه امیدواری و آرامش خاطر فراوانی را در وجود شما زنده می‌کنند.

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.