عطر تام فورد اومبره لدر – Tom Ford Ombré Leather

شناسه محصول: نامعلوم

عطر تام فورد اومبره لدر-Tom Ford Ombré Leather عطری است با رایحه کمی گرم و چرمی. این عطر در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 1,125,000 تومان

توضیحات

عطر تام فورد اومبره لدر-Tom Ford Ombré Leather

عطری است با رایحه کمی گرم و چرمی این عطر در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر عرضه شد . تام فورد اومبره لدر- Tom Ford Ombré Leather عطری است مردانه و زنانه و بسیار شیک.

عطر تام فورد اومبره لدر-Tom Ford Ombré Leather عطر چرمی مدرن و بسیار شکیل است که شروعی شیرین و تلخ از ترکیب رایحه چرم و کهربا با حس دودی ضعیف و همراهی رایحه ای گلی و کمی پودری مانند از گل یاس دارد که ترکیبی بسیار جذاب و خوشبو را با کمک هم ایجاد میکنند. با گذر زمان چرم قویتر و مشخص تر شده و حالتی کثیف و حیوانی مانند پیدا میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای چرمی، تلخ، گرم، شیرین، گلی و کمی پودری مانند است که بسیار جذاب و بینظیر جلوه میکند. تام فورد اومبره لدر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بسیار شایسته ای جهت مصرف رسمی و حتی روزانه در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.

رایحه اولیه:هل
رایحه میانی: گل یاس و چرم
رایحه پایانی:نعنای هندی و کهربا و خس خس
معطر، سرزنده اما نه زننده، برازنده و ظریف، اغوا کننده، رسمی، با کیفیت بالا، رایحه مردانه تر،‌ کامل، مدرن، طبیعی، دارای ترکیبات موزون، لطیف، مطابق با هر سلیقه ای، دلپذیر. این عطر بی نظیر از تام فورد، رایحه تلخ و طبع گرم دارد. همانطور که پیشتر هم گفته ایم، تمام عطرهایی که به عنوان مثال به عنوان یک عطر گرم و تلخ شناخته می شوند، یکسان نیستند. یک عطر می تواند آنچنان گرم باشد که واقعا در بهار و تابستان ناخوشایند باشد.

اما تامفورد امبر لدر با اینکه به عنوان یک عطر گرم و تلخ شناخته می شود، این رایحه و طبع را بسیار با ملایمت در خود دارد و به شما نیز رایحه ای ملایم، شیک و دلنشین ارائه می دهد. بر طبق نظرسنجی هایی که صورت گرفته است، خانم ها و آقایانی که از امبر لدر (Tom ford Ombre leather) استفاده کرده بودند، پاییز و زمستان را مناسب ترین فصل برای این عطر زنانه و مردانه می دانند. اما چیزی که در واقعیت وجود دارد این است که ملایمت امبر لدر باعث می شود این عطر یونیسکس حتی برای بهار هم قابل استفاده باشد و رایحه اش همچنان دلپذیر به مشام همگان برسد.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.