عطر ایسی میاکه لئو بلو د ایسه پور هوم – Issey Miyake L’Eau Bleue d’Issey Pour Homme

شناسه محصول: نامعلوم

عطر ایسی میاکه لئو بلو د ایسه پور هوم – Issey Miyake L’Eau Bleue d’Issey Pour Homme، راز جذابیت و شیک‌پوشی برخی از آقایان، استفاده همیشگی از عطری خاص است.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید HIHI, گرید TOP

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 928,000 تومان

توضیحات

عطر ایسی میاکه لئو بلو د ایسه پور هوم – Issey Miyake L’Eau Bleue d’Issey Pour Homme

یک عطر ویژه برای افرادی است که سلیقه ویژه دارند! راز جذابیت و شیک‌پوشی برخی از آقایان، استفاده همیشگی از عطری خاص است. به طوریکه آن فرد و رایحه مورد استفاده‌اش، با هم یکی می‌شوند و در واقع آن عطر مردانه خاص، به نوعی امضایشان محسوب می‌شود. اگر شما هم دوست دارید عطری داشته باشید که بوی آن معرف شما باشد، می‌توانید روی این عطر حساب کنید!

این عطر بوی تلخ و خنکی دارد، رایحه‌اش خاص است و شاید مطلوب همگان نباشد. و به خاطر همین منحصر بفرد بودن است که می‌تواند با شخصیت استفاده‌کننده آن پیوندی محکم برقرار کند.

آبی جذاب در سال ۲۰۰۵ میلادی به دنیای عطر پا نهاد! یک عطر خاص،‌ با رایحه‌ای خنک، نمایشی از کاریزما و جذابیت مردانه است. یک پرفیوم سبک و مناسب برای استفاده روزمره.جدا از رایحه خاص و دلپذیرش، طراحی شیشه فوق‌العاده جذاب و زیبایی دارد. مانند این است که بخشی از جذابیت داخل شیشه، روی آن پخش شده‌باشد!در سال ۲۰۰۶ میلادی، این عطر به خاطر طراحی شیشه و بسته‌بندی‌اش توانست برنده جایزه FIFI شود.

جایزه FIFI که در واقع از آن به اسکار صنعت عطر یاد می‌شود، رویدادی است که هر سال برگزار می‌شود و به موفقیت‌های صنعت عطر اختصاص دارد. این رویداد هنری، از سال ۱۹۷۳ میلادی و هر ساله در شهر نیویورک برگزار می‌شود و در آن تمامی طراحان و سازندگان عطر، شرکت‌های بزرگ عطرسازی، مشاهیر مد و بازیگران مطرح دنیا حضور دارند.

ژاک کاوالیر عطرساز مشهور برای برند ایسی میاکه، این اسانس را طراحی و ساخته است. برند ایسی میاکه، متعلق به آقای ایسی میاکه بوده و یک برند ژاپنی است. شهرت فراوان میاکه در طراحی‌های خاص لباس بانوان و ترکیب پلیسه در آنهاست! البته طراحی لباس‌هایی که افراد در همه سایزها بتوانند بپوشند نیز جزو ابداعات او بشمار می‌رود.این برند در کنار طراحی لباس، از عطرسازان معروفی برای خط تولید ساخت عطر خود، که یکی از پروژه‌های جدیدش محسوب می‌شود، بهره گرفته‌است.

کاوالیر این عطر را برای افراد مشکل‌پسند که سلیقه خاص دارند طراحی کرده‌است. این رایحه بیشتر مناسب استفاده روزمره است و تاکیدی برای استفاده از آن در موقعیت‌های خاص و یا جلسات رسمی وجود ندارد.حالا برویم سراغ شناسایی رایحه و نقد و بررسی پرفیوم ایسی میاکه بلو! رایحه تلخ و خنک و البته تند این عطر، ترکیبات زیبایی از چندین رایحه به شمار می‌رود.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.